> Gårdagens klädsel

Detta blev min outfit igår. Hade dock en massa massa saker för mig, så hann tyvärr aldrig lägga upp den. Men här har ni bild iaf:

image167

1. Svart hoodtröja med luva, känguruficka på magen och bild på Söder på framsidan istället för jacka "B&C European style Hooded"- Inköpt på www.frizon.info.
2. Blå Jeans "G Design by Davy's".
3. Svart bälte med vit och röd text "Z" -JC
4. Svarta benvärmare - H&M
5. Svarta skor med liten klack och dekorationsspännen fram, "X-IT" - Din Sko.

Det var gårdagens klädsel, ja. Fortfarande optimist med vädret. Sommar sommar, är det sol så är det sommar.. Vill jag iaf. Kanske var det liiite kallt även idag, då jag bara hadde linne under hoodtröjan som fick vara jacka för dagen. Men långt ifrån så kallt som i förrgår iaf. Ngn som inte vet vem Söder är? Jag informerar isf, bara säg till!

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Som vanligt otroligt vackert:)

2008-02-16 @ 23:34:15
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Märtaaa

Ta på dig mer kläder så du inte blir sjuk!! //Morsan Märta

2008-02-17 @ 15:04:01
Postat av: Oscar

Bästa dagens Outfit än så länge =)

2008-02-21 @ 16:40:21
Postat av: Marion

HAHA det är ju mina gamla jeans jag saknar dig skit mkt...

2009-02-11 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0