> Gårdagen i Lidköping

Igår kväll åkte jag och älskling till Lidköping, till Erika. Skulle sätta upp hennes takfläkt (O-J fick alltså göra det, vi små blondiner kan inte sånt =P). Tog några timmar, för det "tog stopp" när de skulle fixa med sladdarna. Men sen kom Erika på vad felet var, och då gick det snabbt som bara den att bli klara. Fast var ändå inte hemma förrän 2-tiden. Gick o la oss vid 3, ellerngt. Fast sov väl inte förrän vid 4 ngn gång. Så förståeligt att jag vaknade 13 och åt frukost vid halv 2-tiden idag? =) Hehe. Skoj hade vi iaf igår. Har vi alltid ihop, faktiskt. Inte mkt som krävs för att vi ska bli roade när vi har varandra.

Loggade in på lunar "imorse" med. Och måste bara skriva med detta, för det var kul. Ett lajv kom upp "Ny Quiz, gör den!" Jag tryckte på personen som lajvade för att se vad det var för quiz. Det var ett såntdär "Wzup", alltså en fråga man skulle svara på. Frågan var någonting i stil med "Favoritmat?". Det fanns en del alternativ, bl.a. "Pizza", vilket jag valde, för det är godast av de alternativen han hade att välja mellan, enligt mig. Men jag fastnade på ett alternativ: "Handburgare", hahaha. Det vart komiskt faktiskt =D Jamena logiskt, med att den faktiskt passar i handen och man äter med händerna, men jaa... Hamburgare^^ Haha. Kalla mig lättroad om ni vill, men jag var trött och tyckte det var kul.

Nu lyssnar jag på en skön låt (igen): "Guano Apes - Oper your eyes". Helgo', tycker ni inte? Ska jag lägga upp låten här så säg till så gör jag det =) Men nu får jag la ta tag i den där diskhögen i köket dådå. Ska bara ta en cigg först (fortfarande inte braaa, jag veeet. Fy på mig).

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

INTE RÖKA, de är faktsit farligt du vet honey! ;)

2008-02-09 @ 22:20:36
Postat av: Cissi

Vad elak du är!!!! Du får minsann stå och röka sönder dina lungor, mååånga gånger om dan! Men när jag bara ska lukta lite då och då, inte alls ofta ju, så får inte jag det! Det är FUSKIGT JU!!! Någon gång ska jag sno alla sniffpinnar när du soover, och ditt körkort, och ID-kort så att du inte kan köpa nya. Och då måste du be mig snällt att få tillbaka dina sniffpinnar, och då ska du få tillbaka dom - men bara om jag får lukta hur mycket jag vill!!!!!! Och handburgare, seriöst ^^ Den är ju jättegammal =P

2008-02-10 @ 13:23:57
Postat av: Oscar

Jag trodde faktiskt det hette handburgare när jag var liten =)
Och det var faktiskt inte Erika som kom på vad felet var, men hon fick mej att komma på det =)

2008-02-21 @ 16:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0