> Första vårshoppingen

Nu kommer uppdateringen! Jo, idag har jag faktiskt gjort första riktiga vårshoppingen! Jag var hemma från skolan idag =P Skolkis som vanligt, fy mig för femtioelfte gången. Asgött var det iaf o få sova ut lite o gå upp o duscha o ta god tid på sig. Felix kom förbi o lånade bilen o laptopen (the famous Bella^^), för han skulle hem till nya lägenheten o få igång bredbandet. Vad halv 4-tiden kom min älskling hem. Han var så stolt över den nya kameran han hade inskaffat =) En Canon DIGITAL IXUS 750 med 7,1 megapixels. Mycket fin, bra och smidig. Fast inte riktigt lika liten o lätt som min gamla (som för övrigt bara har 4 megapixel, så vart väl dags att byta upp sig iofs). Var även en rymlig Samsonite-väska till också. Bra köp, mycket nöjda blev vi =) Så den får jag börja använda från o med nu istället dådå.

Sen var jag och O-J var på stan innan o skulle bara kika lite. Träffade Walti o en av hans systrar på Sambo, där jag shoppade loss en del, se bild:

 

image197

 

*Kamera: Canon DIGITAL IXUS 750 med 7,1 megapixels och 3x Optisk zoom.
*3 st jättesöta tändare (en lila, en blå och en röd) med blommor på insidan, 10kr DVD-City i Skara
*Jeansklänning med knytband i nacken, VILA Clothes - Sambo i Skara
*Svart, basic-linne med ställbara band Vila Clothes - Sambo i Skara
*Svart "slips" med vita prickar Soya - Sambo i Skara
*Uppvikbara Trekvarts-jeans från Kolla Anna - Sambo i Skara

Någonting som föll i smaken idag? Blev så nöjd själv så man får nästan ett léende på läpparna när man tänker på det. Första vårshoppingen är väl alltbra härlig, är den inte? Det tycker jag. Varit så härligt väder idag med, så vi gick till o från Stan. Träffade Asset i stan o så med. Folk börjar komma ut i värmen, det är härligt =) Får hoppas vi får sommar snart, det hade suttit fint. Snöboll o Maxxi har hoppat omkring som galningar idag, och sprungit in- och ut från balkongen. De är ju för söta. Snöboll är jätteduktig o har lärt sig att lyssna på kommandot "Sitt" med btw, helt otrolig den där missen. Här, på bilden har hon hoppat i en tvätt-kasse. Hon sorterade iaf sig själv rätt, bland vit-tvätten =) Hihi.

Nu måste jag hoppa i säng, för imorrn är det jobb på schemat. Natti natti.
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jeansklänning var snygg :)

2008-03-01 @ 10:12:32
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Märtaaa

Hade jag skolkat så mkt som du har gjort hade jag haft såååå dåligt samvete så jag vet inte vad :P Jag diggar shortsen, vill med köpa jeansshorts men jag väntar tills det blir varmare väder :)

2008-03-01 @ 11:08:20
Postat av: Cissi

Kameran föll mig jättemycket i smaken...

2008-03-01 @ 13:09:37
Postat av: dafen

sjyssta kläder du har köpt då

2008-03-07 @ 22:29:55
URL: http://dafen.blogg.se
Postat av: sofia

åh ska oxå ut å shoppa snart, vill ha lite nytt innan polen ..:P men det va fina kläder, gillar jeansen bäst :D

2008-03-08 @ 10:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0