> Centrering?!

Vad är webblogg.se's jävla problem egentligen?! Jag blir så sanslöst in i HELVETE förbannat. Jag vill göra en vanlig hederlig jävla centrering av bilderna, men endast bilderna. (Bl.a. i förgående inlägg). Men texten över och under blir OCKSÅ centrerade?! Så ska det ju inte vara. FIXA det NU blogg/webblogg.se. Jag är kass på html-koder, och ska väl inte behöva be Oscar hjälpa mig att skriva blogg eller?! Det är ju bara patetiskt, att blogga ska vara såpass simpelt att även en dum blondin (som jag) ska klara av en sak. Skärpning webblogg.se, tycker jag!

Irriterade Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hihi vadå härmis hiih(A) .. Den är ifrån en butik här i stan. minns ej namnet på den hihi

2008-02-24 @ 22:46:34
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Linda

jag håller med dig. det är verkligen suuuuuuuuuuuuper irriterande när det blir så. Men jag kan ge dig ett tips. Skriv klart allt, alltså hela inlägget och lägg sedan in bildern. markera dem och centrera.. då ska det gå. Men om man som jag ändrar centrering och sånt eftersom att jag skriver så jävlas det på det sättet du beskriver. Du kanske gjorde som jag tipsade om och det funkade inte men skrev det ändå :p

blogg/weblogg har blivit jättekosnitgt måste jag säga

2008-02-27 @ 02:38:16
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0