> Bloggis

Är då sugen på o skriva, skriva o skriva massa bloggis, men åker tåg nu, o ska strax gå av, så hinner inte =P Skriver för övrigt med Eve o David på msn. Kan man tänka sig så gött det är att ha en minimalisk liten "Dell Latitude" laptop, eller? Min älskling, min "Bella" =P Yes, Cissis kamera heter Kurt o Märtans bil heter Bernt, så jag ville ju såklart min dator skulle ha man med =) "Della" (efter Dell) lät fult, så Bella fick det bli, en glamourös liten dam vill jag lova =D Haha. O min bil heter DownTown (det för att registreringsbokstäverna är DTN). Ganska skoj o namnge saker faktiskt^^ Joo, som man brukar säga "Små barn roar sig lätt" ;P Kanske stämmer? InterCity-tåget jag åkte med imorse hette "1337", hehe, lite skoj. Betyder ju Elit på dataspråk för er som inte visste.

Nu är jag framme, så tågbyte för mig. Uppdaterar senare.
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var Bella dyr? hehe :P

2008-02-28 @ 19:58:14
Postat av: sofia

Var Bella dyr? hehe :P

2008-02-28 @ 19:59:46
Postat av: Evelyn

Smidigt Nicole :D

2008-02-28 @ 22:16:48
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: CC

Bella som i Bellarom, tysk choklad... aight? ;)

2008-02-29 @ 09:57:24
Postat av: Märtaaa

Bella är säkert en lika glamorös dam som sin ägarinna ;P

2008-02-29 @ 15:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0