> Bakis

Seg dag idag, mest legat o degat. Bakis som man blev, får man skylla sig själv. That's life. Samma visa varje gång när man blir sådär full "Jag ska aaaldrig mer dricka alkohol!" brukar det låta från min sida. Men sen så händer det igen. Att man aldrig lär sig. Men fr.o.m. nu ska jag faktiskt skärpa mig. Palla baksmällor, fy fan. Kul o dricka, men jag fattar inte när jag ska sluta dricka. Men nu måste jag börja begränsa mig. Punkt slut.

I övrigt var det en bra helg =) Vad har ni gjort i helgen då? Inte supit asset av er iaf, hoppas jag =P På onsdag, den 20:e, fyller Camilla 19 och Mami fyller 42. Camilla har vi redan köpt present till, men inte till Mami. Vad ska man inhandla till henne? Förslag? Nu ska jag och O-J se klart på första Beck-filmen hade vi tänkt. Imorrn blir det modellfotografering för JC. Ska bli skitskoj.

Natti natt.
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: linda

bakfylla är den onda baksidan av att supa sig full.. hehe. det är sådana smällar man fpår ta för lite skojigheter.

Jag håller med dig som jag skrev att vaniljte är asgott =)
Men dock inte om att göra halkbanan igen. Jag tyckte inte det var läskigt eller roligt. Tyckte det var långtråkigt att vänta.. tänkte typ "okej jippi nu har jag sladdat igen som ni vill" "nästa uppgift tack" hehe :p
det roligaste var att man fick sitta själv i en bil och köra tycker jag :D

2008-02-18 @ 15:31:55
URL: http://hamren.webblogg.se
Postat av: amanda

håller med dig, jag kan inte heller begränsa mig när de kommer till drickandet. :/ så därför har jag nu kommit underfull med mig själv, att inget mera drickande! aaah! älskar dig babe. KOM TILL SKOLAN IMORRN, SNÄLLA!

2008-02-18 @ 16:17:00
Postat av: Anne

Ska du stå modell för JC? kram...

2008-02-18 @ 16:45:41
URL: http://mumintrollet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0