> Anna Skipper

Stannade i Vara, var tvungen att gå på toa, var jättekissnödig. En ledig toalett "Wihoow" blir min reaktion. Tills jag får upp dörren, vill säga... Fy fan, USH! Gröna väggar, klinker eller kakel, eller vad det heter? Smutsigt och äckligt. Fick ta i allt med papper, vågade inte pilla. Hade det inte varit för att jag var så sjukt kissnödig att jag fick ont i magen hade jag aldrig gått på den toaletten. När jag var klar och skulle tvätta händerna såg jag dessutom vitt pulver på handfatet =S Iouh. Vidrigt, aldrig mer vara kissnödig i Vara säger jag bara. Rimmade där tillomed =P

Nu sitter jag iaf på bussen hem. Snart hemma, ska bli så skööönt, ni anar inte. Först hade jag tänkt hoppa in i duschen, sen äta mat. Om inte Oscar har maten klar när jag kommer, det märker vi. Annars får väl de byta plats. Sen så blir det lite av en TV-kväll kan man säga. Ska se "Du är vad du äter" klockan 20.00 på TV3 med Anna Skipper. Ska bli skoj. Hon är grym, tycker jag allt ;P Och resultat blir det ju. Människorna som är med behöver ju hjälp, och Anna hjälper till =) Skön är hon, tycker jag allt. Roligaste avsnittet hittills tycker jag nog var när Bert Karlsson (Skara-Bert) var med.

image141

Efter det är ju Efterlyst, vilket man lätt också fastnar framför. Såg ni förra veckan, de där klantarna som skulle sno akvariet? Haha! Så patetiska, men så kul. Och i slutet: "Många har ringt in och undrat hur det gick med fiskarna. Alla fiskar klarade sig!" Skoj ;P Jamena ett akvarium för det första? Va in i själva faan ska man sno ett akvarium för, som dessutom är inbyggt i väggen? Och det är ju fullt med vatten i, vilket är skittungt, skulle de bära ut den lite diskret då hade de tänkt sig, eller? =D Och glömt att klippa sladden till den övervakningskameran som visade mest och tydligast? Hallå eller, come on! Pinsamma man kan vara, men jag blev ju road iaf.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Oscar

Mysigt med sånadär toaletetr får man säga..

Bra att man får se lite komiska saker på efterlyst imellanåt också, blev nästan lite som AFV. Och jag oroade mej ju också för de stackars fiskarna =P

Skipper är bra, och roligast var det ju med Bert ja =)
fast hon röker ju, haha
Och man får väl aldrig ens se henne springa eller nåt heller? Hon säger alltid att hon redan har gjort det.
Undrar hur duktig hon är när det gäller att vara nyttig själv igentligen, om hon äter glass å sånt nån gång.

2008-02-07 @ 22:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0