> Amy Winehouse

(Lite av en fortsättning på föregående inlägg kan man säga) ...De andra två låtarna som spelades extra många gånger och extra högt var Amy Winehouse - Rehab, vilken är skitbra! Och Amy Winehouse - Tears dry on their own. Åh, hon är grymt bra, tycker jag verkligen. Fin, dessutom. Sig själv, har sin egen stil. Sånt gillar jag. Dessvärre är det synd att denna vackra och unika tjej varit med i drogskandaler osv. Men får hoppas hon kommer ur sitt beroende innan det är försent. Hon är stark, så vi får hoppas på det bästa!

 
Amy Winehouse - Rehab


Amy Winehouse - Tears dry on their own


Så... Vad tycker resten av Sverige om dessa låtar och om Amy Winehouse då? Någon som håller med mig, kanske? Musiken är ju helskön.

Men nu ska jag ta och vara lite mera duktig, som igår =P Blir disken som ska tas itu med nu, hade jag tänkt. Ha det gött!
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Helena

Första gången jag hörde Amy tyckte jag inte om det. Men jag gav henne en andra chans, och nu gillar jag henne skarpt.

2008-02-09 @ 16:08:39
URL: http://hella.webblogg.se
Postat av: Anna

Tack säger Nikki ;)
Gillar Amy starkt med, satt precis och lyssnade på henne faktiskt!
Läste att du har birmor med, vi en har en chokladmaskad. Hur gamla är dina?

2008-02-09 @ 20:03:35
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Oscar

Begåvad är hon ju =)

2008-02-21 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0