> Amanda Jenssen - Do you love me?

Igår var det städning i full gång. Kan man tänka sig hur duktig jag är ibland. Dammsög hela lägenheten och torkade golv. Inte dåligt alls. Men med musik går det mesta. Musik är livet, säger jag bara. Utan den skulle inte världen vara så mycket att ha, inte livet heller för den delen. Stor del av mitt liv, absolut! Det var tre låtar som spelades extra mycket och extra högt. En av de tre var Amanda Jenssens - Do you love me? Riktigt skön är den, tycker jag faktiskt. Här:


Vad tycker ni? Håller ni med mig, eller? =P Iofs så hejade jag på Marie Picasso i Idol-finalen. Har t.o.m träffat henne och har hennes debutskiva signerad tre gånger =) Inte dåligt. Men Amanda Jenssen är grym hon med. Denna låten passade henne till 100% och hon framför den jättebra. Kul det där att hon sätter sig gämte "Skara-Bert" Karlsson i slutet med =)

Nicole

Kommentarer
Postat av: Oscar

Så duktig du är, struttan =)
Och låten e okej..

2008-02-21 @ 16:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0