> Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag idag. Vilket även betyder att Cissianen fyller hela 19 år. Ojoj, rullator snart! Nä, vafan 19 bast, då har livet precis börjat tycker jag. Bara hon och O-J som nojjar sig för åldern. Fjantigt =P

Idag vaknade jag vid 12-tiden. Världens solsken =) Toppen. Hoppade in i duschen med jättebra humör. Gjorde iordning mig och käkade frukost. Sen bar det av till Skövde. Guitar Hero skulle inhandlas. Det blev det kan jag säga (På GAME). 2 trådlösa gitarrer och Guitar Hero III, Legends of Rock. Gick väl på en del, men vafan, det är det värt. Tycker iaf jag. Det var O-J som prompt skulle ha två gitarrer istället för en. Köpte även ett spel på Partaj, "Drinking Ludo". Var inte prismärkt, så frågade expediten vad det kostade "150 spänn. Baksmällan får du gratis!" haha =D Lite kul. Det är alltså ett slags "Fia med knuff" fast med snapsglas. Så jaa, nästa förfest ska det nog fram, skulle jag tro. Får vi se vem som blir fullast =P Köpte även en till liten present till Cissianen på Partaj. Vad det är kan jag inte säga för då läser hon det. Vi har egentligen redan köpt till henne, men tänkte att "Vafan, en grej till sen får det va bra". Bild på grejerna:

image161
Blev även att vi kollade en del klädaffärer och så inne på Commerce. O-J hade ju ett presentkort på Jack&Jones på 200 kronor, vilket han utnyttjade. Gick ju givetvis på mer än 200 spänn, men det blir ju lite billigare iaf. En svart jacka köpte han, och en röd T-shirt med vit, svart och grå text på. Skitsnyggt var det. Jag skulle "Bara in och kolla lite" (som det för övrigt bruuukar heta). Hittade egentigen 6 par skor jag ville ha, men får lägga band på mig själv vad det gäller skor. Så det slutade med att jag gick därifrån med 2 par. Nöjd var jag ändå =) För mycket skor kan man ju aldrig ha, enligt mitt tycke. Men denna gången fick jag faktiskt hålla mig till låga skor. Köper alltid höga, men bra att varva med lite lägre ibland. Bild:

image162
Erkänn snyggt? Goood Taste tycker jag. Nu ska jag fortsätta lire lite GH tänkte jag. I'm gonna rock! C ya, guys. Take it easy.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hört att de gh ska vara rätt så roligt , men svårt :) .. Ooh fina skor Nicole, jag ska själv inskaffa mig ett par nya nu snart så man kan ha mer på våren/sommarn:) kram

2008-02-15 @ 09:30:10
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Märtaaa

Ååå vill med spela det där Guitar hero, det verkar ju så grymt kul! Och coolast av allt är ju att en Byb-låt är med där! Köpte också grejer på Jack&Jones igår ;P Saknar er som as!

2008-02-15 @ 11:01:57
Postat av: Cissi

Det är faktiskt hemskt att fylla år, för då känner man sig så inhelvetes mycket äldre än vad man är. Även ifall jag i vanliga fall brukar känna mig långt efter min riktiga ålder! Vad kan det ligga i det där lilla paketet? Nyyyyfiiikeeen ^^
Har ni provat att spela ByB låten? Så jäkla svår, klarar den inte ens på Easy =P Har nog inte ens klarat en enda låt om jag ska va ärlig, hehe svårt ju! Fina skor btw =)
Saknar er...

2008-02-15 @ 13:57:31
Postat av: Oscar

ja, det var lite fina saker vi köpte =)
Och det e klart att om man ska ha Guitar Hero så ska man ju ha 2 gitarrer juh =)

2008-02-21 @ 16:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0