> Gött att jobba, faktiskt

Hemkommen för ca en timme sedan. Det var gött att jobba, faktiskt. Ngt o göra o inte sitta härhemma o ruttna... Är fett trött på Skara =/ Denna sega stad där det inte händer ett jäkla piss... All alone. Nu har man bott här i 1,5 år... Sorgligt nog. Jag gräver snart ner mig. Jag saknar mina vänner! Hur många vänner har jag fått på 1,5 år då? Alldeles för få om ni frågar mig =S Jag orkar inte längre. Jag ska bege mig ut i världen. Ja, det ska jag allt göra. Mm, nu vet ni det.

Nää, om man skulle ta o ringa än vän, kanske? Eller välja 50/50, haha. Nämen jag ska nog ta o ringa ngn sötboll tror jag allt. Vad har ni hittat på idag då? Fast fan... Jag måste städa hos marsvinen först, ja. Aja, sen ska jag leka med telen lite.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märta-Pärta

Vet du vad jag har kommit fram till? JAG VILL HA JOBB! Det är rätt långsamt att bara gå här hemma på dagarna...

2008-08-05 @ 19:28:50
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Vänner tar lång tid att skaffa gummsen, en bekant kan man däremot få på fem minuter =) Du kan ju alltid flytta tebax till Mark, här händer det ju alltid massor... Det har faktiskt börjats med mord här tom!

2008-08-07 @ 12:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0