> Förbannade hosta

Jahopp, här sitter man uppe klockan halv 3 på natten. Varför kan man ju undra?... Jo, det är den där förbannade hostan som håller mig uppe. Fy fan, sjukt trött på den nu, kan den inte bara lämna mig? Åh... What did I do to deserve this? (Hmm, skumparty med dopp i poolen med kläderna på klockan halv 1 på natten, sedan kuta runt "wet t-shirt" till klockan 4 på natten räknas vän inte?...) =P haha. Jaja, det var kul och jag tycker jag har fått mitt straff, så nu vill jag hemskt gärna bli hostfri också.

Skriver med Big Brother på msn, vissa nattugglor, alltså =P Kanske ligger det i släkten? Hmm, you never know. Den ena värre än den andra^^

Hmm, jaa, vad ska jag skriva, egentligen?... Min inspiration tog slut. Vad vill ni läsa i bloggen, egentligen? Hela kommentarsfliken har dammat ner av tomhet ju. Ge mig inspiration ;P

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märta-Pärta

Låter faktiskt kul det med där med att hoppa i poolen mitt i natten :D

2008-08-05 @ 19:25:50
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0