> Cigg o depressed

Äntligen tagit min första cigg sen ca ett dygn! Välbehövligt kan jag lova (med andra ord håller halsen på o bli bättre). Shit, jag håller fan på o bli deprimerad =/ Skitjobbigt, jag vill bara tbx o festa, sluta jobba o allt... Åh, feeett jobbigt, fy fan. Här är en del ställen vi vart på:

   
   

1&2: Grabbarna Bus (Skandinavisk fest)
3: Las Palmas restaurang och Bar
4: Fenix restaurang och Bar (där tillbringade vi sista festnatten)
5: Vårt hotell: Sirena Delphin Hotel
6: Sunny Beach
7&8: Sunny Beach på natten

Jääävlar vilket nattliv de har, alltså. Helt otroligt. Inga problem att vara ute o festa till 6 på morgonen... Sverige är tråkigt, här dör allt ut vid 2 på natten. Vill tillbaka NU =/ ... (Kan ju förresten tillägga att jag hoppade bungyjump 2 gånger när jag var där, vilket var grymt kul och en fantastisk upplevelse).

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Tove

Oj håller på att sluta röka eller bara inte kunnat ?

2008-08-02 @ 20:12:03
URL: http://guldstrumpa.blogg.se/
Postat av: Tove

Jaha okkej. för mig hjälper det om ja röker :S hah

2008-08-02 @ 20:34:14
URL: http://guldstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0