> Bulgarien 2008 <3

Vart ska jag börja? Det var den underbaraste, skönaste, festligaste och goaste resan jag någonsin varit med om. Festat nästan twentyfour-seven =P Haha. Blev inte bakis en enda gång, det var skitbilligt (en öl i affären ca 5 spänn) och allt var öppet till ca 7 på morgonen... Vilket liv, alltså... Jag skulle vilja vara där jämt. Blev verkligen depressed dagen innan vi skulle åka, ville verkligen inte åka hem. Vill åka tillbaka NU =/ ...BULGARIEN 2008 i hjärtat forever <3

Kom hem till Jönköping (Thilda) ca halv 8 på kvällen i torsdags. Hade dygnat nästan 2 dagar i rad (alltså inte sovit ett piss), men tror ni jag skulle få sova denna natten då? Nähe, inte precis. Låg vaken till 4-5 på morgonen i panik. Kunde inte andas, så bev att åka in till akuten i Jönköping o vara där i 12 timmar =S Suuugit värre. Först trodde de att jag hade lunginflammation, sen hjärtfel. Vart thank god inget av det, utan jag hade gått på en infektion i luftrören ellerngt. Fanns därför inget jag kunde få hjälp med. Är skithes och hostar som fan, men får inte ta ngn hostmedicin för jag ska tydligen hosta upp infektionen =S Jobbigt... Men får hoppas jag är på bättringsvägen iaf.
Världens abstinens har man också för haft så ont i halsen så inte kunnat röka. HEMSKT vill jag lova. Dessutom var ciggen skiiitbilliga i Bulgarien. 15 spänn för ett paket. Så jag köpte en hel limpa för 150 spänn som ligger och väntar på mig nu =P Fatta lika mkt pengar som 3 ynka paket i Sverige. Illa^^

Jag vill bara spola tbx tiden och vara där igen... Jaa, vet inte rikitigt vad jag ska skriva mer. Kommer upp bilder och lite sånt lite senare. Lisa har nämligen bilderna. Hoppas ni haft en bra vecka för min var bättre än bäst.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märta-Pärta

Va kul att du har haft det bra! Partylivet passar verkligen in på dig ;)

Krya på dig <3

2008-08-02 @ 15:24:51
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: mathilda

ja de var helt jävla underbart!! bara frihet, fyfan va sverige är pisstråkigt nu!! haha vi drar nånstans igen!!:D älskar dig gumman krya på dig<3

2008-08-02 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0