> Trött!

Gomorron. Åh, jag är så sjukt trött! Usch, hade kunnat sova många timmar till... Men om en kvart bär det av till bussen minsann =/ Så hemskt egentligen. Borde vara förbjudet att gå upp såhär tidigt. Och åtta timmar i skolan sen med... Ehh... Vad ska man säga?... Jag kommer avlida, minst sagt. Får väl se om jag drar mig hemåt innan sista lektionen, men jag borde verkligen gå på den. Inte varit på den på typ 2 månader ellerngt. Kluven är man, ja.image314

Druckit lite havredryck nu iaf. Supergott och jättenyttigt. Inte testat det? Gör det! Härhemma brukar vi alltid ha härligt rosa havredryck med smaken hallon/jordgubb, den jag drack idag. Men händer även att vi köper med chokladsmak (som det är på bilden). Mumma.

Mm, så är det. Men nu måste jag borsta mina tänder så jag bli klar ngn gång. Uppdaterar som när jag kommer til skolan sen vid 8, för jag ska ändå vänta på Mandi en timme.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0