> Ta bilen

Gomorron. Idag blir det till att ta bilen till skolan, för den ska besiktigas. Jobbigt att köra hela vägen såhär tidigt på morgonen... Men sånt är livet förmodar jag. Får bli vrålhög musik och kylan på, så jag håller mig vaken, haha! Nä, inte riktigt kanske =P Hatar att frysa och vill inte få tinnitus. Får bli lagom hög musik och värme på.

Men vill ni veta en sak? Jag tycker det är jättetomt i skolan utan min Mandi =/ Usha! Kom tillbaka från APUn! Mandis, du ska veta att jag räknar ner tills du kommer tillbaka till skolan. Btw så fyller du år om en vecka exakt! Grattis i förskott =) O du, förresten!... Jag hittade dina leggings igårkväll. Låg under mattan(!) Haha, vafan gjorde dom där? O så hade vi tvättat på förmiddagen samma dag, så nu hinner vi ju inte tvätta dom åt dig heller =P Otajmat.

Nu har jag nästan druckit upp mitt jordgubbsthé, så nu blir det väl snart att borsta tänderna. Kolla gärna lite bilder från 18-19 April på Amandas Bilddagbok (Står under 19:de där).

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Hur fan kan ett par leggings hamna under mattan!? :S

2008-04-21 @ 17:52:09
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Anonym

O MINA ÄLSKADE LEGGINS :) haha ni hittade dom, underbart! saknar dig jätte mycket, hoppas ni kommer upp på lörda :) sen någon helg får vi fira mig på riktigt ;) Å stackare, åkte du hela den långa vägen? :O när fick du åka då? Love

2008-04-21 @ 18:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0