> Svenska-arbete

Nu har jag varit jätteduktig och gjort ett Svenska-arbete som jag ska redovisa imorgon. Skulle nog ha lämnat in det till läraren förra veckan tror jag, men nu är det gjort iaf =) Känns riktigt bra. Fattade knappt, men gjorde som jag upfattade det. Stod på ett papper att man skulle göra recension på 2 texter och 1 eller 2 bilder, och på ett annat att man skulle göra det på en text och en bild. Fanns bara anvisningar till det sistnämnda, så gjorde bara den. Är det fel så får jag väl göra om då, ellerngt.

Älskling kom hem tidigare, så vi käkade lunch tillsammans och så. Nu ska vi in till stan en stund hade vi tänkt.

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nämen, har studet i dig vaknat till liv? Haha =D Duktig du är och det är ju bättre att lämna in det sent än aldrig, eller hur? Svar på frågan om historian: fröken tyckte att jag skulle tänka över det lite mer, men det finns inget att tänka över tycker jag.
Det är bara slöseri med tid och energi att försöka klara det ämnet. Så jag ska prata med honom imorrn och hoppa av kursen sen! Puss o kraaaaam

2008-04-08 @ 18:25:56
Postat av: Linda

Svar: jasså? roligt. Den låten är så jävla sann så man kan inte annat än gilla den texten tycker jag haha :p

Ja den låten har jag hört och en utav favoriterna med honom. =)

2008-04-08 @ 21:17:21
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0