> Studentmössan kommit

Sovmorron idag. Riktigt gött. Pratat med Mandi flera ggr i tele med, mkt trevligt. Hade knappt ngn Svenska imorse när jag kom till skolan. Sen satt vi lite på projektet, och så hade vi redovisning med. Gick väl okej.

Och så idag så har studentmössan äntligen kommit! Så gött. Studenten närmar sig och nedräkningen har börjat. Det kommer nog fanimej vara min lyckligaste dag i hela mitt liv (änsålänge iaf). Obeskrivligt härligt.

Nu har jag och Älskling kollat på Desperate Housewives. Vill se meeer! Det är ju så läskigt bra. Går verkligen inte att få nog. Ngn som håller med?

Nu ser jag på "Christine" och tvättar bort sminket. Tänkte gå o lägga mig nu. Ska upp tidigt imorrn, dra till skolan o ha Svenska-nationellt prov skriftligt. Får hoppas det går bra.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Wiiie, snart är vi fria =D Och DHW is the shit, jag ska nog fan flytta till Wistera Lane, haha! Diggade slutet igår när dom bara körde iväg båten, sjuuukt bra!!!!!!!

2008-04-23 @ 16:27:27
URL: http://ruttnasockar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0