> Städas och målas

Blev inget shoppingbesök i Götet idag. Cissianen kunde inte följa med, så vi skjuter upp det till slutet av månaden då studiebidraget kommit ist, så kan vi köpa studentklänningar =) Wihoow, ska bli skoj, tycker jag. Ser så mkt fram emot den dagen.

Härhemma städas och målas det just nu. Jag är jätteduktig och vårstädar ut hallgarderoben. Var så fullt av alla möjliga saker därinne, som inte ens ska va där. När man (eller iaf jag) städar o har lite brådis så slänger jag bara in allt där och stänger dörren. Smart? Ehh, nej, inte i längden. Inte nu när man måste städa ur. Men fungerar bra för stunden^^ Haha. Jag vet, jag är otroligt smart. Haha, men får ju "betala tbx" nu när jag får städa ut skiten. men aja, ska bli förjäkla gött när det är klart iaf. Borde gö ett rens bland skorna igen med, men har ju redan gjort det, så det får vänta lite till. Hittade typ 8 par skor nu som jag hade glömt att jag hade =) Glad man blir då. Och så blir jag så förvånad att jag har så sjukt bra smak med. Massa vackra skor må jag säga.

O-J målar det sista vita i sovrummet runt fönstret. För övrigt är väggarna helt klara. Så jewla snyggt blir det! Så sanslöst stolt jag blir, det ska fan hela Sverige få veta, att det är MIN DESIGN! Bara garderoben som ska målas om med, sen är det helklart! Wihoow, så sjukt snyggt vill jag lova. När det är möblerat med nya möbler och så ska jag fota och visa hur bra jag är =)

Nä, nu måste jag fortsätta med städningen, sen ska jag laga mat.

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hm, sån där städning känns igen... Skitbra att bara slänga in allt någonstans och sen undrar man vart man har lagt någon pryl o sen hitta en massa som man har glömt av att man hade =P Ni är ju för söta som sköt upp det ^^ Men det blir ju asbra att åka dit i slutet av månaden, så har man lite money oxå=D Love you Honey =D

2008-04-05 @ 20:12:43
URL: http://ruttnasockar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0