> Skulle? Kan? Har? Vem?

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre? Ja, faktiskt

Skulle du vilja väga mer? Nepp

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Eeh, ja?

Skulle du vilja ha sex med en kändis? Beror på vem =P

Skulle du vilja dricka dig full nu? Näh


Tio KAN

Kan du röra på öronen? Nope

Kan du slicka dig på näsan? Nepps, men O-J (min andra hälft) kan. Räknas det?

Kan du kolla i kors med ögonen? Ja, det kan jag faktiskt

Kan dina föräldrar lita på dig? Jajjemän

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Hmm... Ja. Om jag var ensam då vill säga.

Kan du vara på fest utan att dricka? Ja. Vill jag så kan jag

Kan dina vänner lita på dig? Självklart

Kan du tänka dig att pierca naveln? Hade jag redan gjort om det inte var för mina eksem

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Tyvärr inte

Kan du skriva på datorn utan att titta på tangetbordet? Ja, en del iaf =P


Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, sorry

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Japp

Har du ett syskon? Yes

Har du varit full den här månaden? Hmm... Nej, det har jag nog inte.

Har du någonsin haft sex med någon? Yes

Har dina föräldrar ljugit för dig? Jao

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Mmmm

Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nepps

Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nepps

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ja

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Ja, haha!

Har du haft sex med mer än tre personer? Nepps

Har du ljugit på någon fråga än då? Nej, vad är det då för mening med att göra testet?


Tjugo VEM

Vem är din bäste vän? Mandi

Vem älskar du? Mina vänner och min familj

Vem hade du senast sex med? Älskling

Vem vill du bli full med? Med kompisarna

Vem är den bästa artisten? Oj, får fundera på den...

Vem pratade du senast i telefon med? Amanda, det var igår

Vem är snyggast i världen? Jag xD Haha... Nämen får väl säga min O-J dådå =P

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Älskling, för då får även jag ta del av den

Vem är snällast i världen? Cissianen tror jag faktiskt =P

Vem är din bästa kompis? Har inte den frågan redan varit? Fortfarande Amanda

Vem vill du prata med? Amanda, snart kommer hon =)

Vem sov du med senast? Älskling och våra små kissemissar Snöboll och Maxxi

Vem såg du full senast?  En alkis på tågcentralen

Vem vet allt om dig?  Ingen

Vem kysste du senast?  Min O-J

Vem kramade du senast? Samma som förgående

Vem kan berätta allt för dig? Alla som vill, jag är en god lyssnare

Vem kan du berätta allt för? Vet inte om någon någonsin får reda på allt om mig

Vem hatar du? Hmm... Ska fundera på den med

Jag snodde testet från http://honeyblogg.webblogg.se. Nu får du gärna sno det från mig ;P

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: amanda

DU är min absolut bästa kompis åxå vill jag lova honey! ALLTID

2008-04-10 @ 12:55:43
Postat av: Cissi

"Vem är snällast i världen: Cissianen tror jag faktiskt =P "
Ihihi^^ Jag är mållös =P Jag älskar dig, min pyttelilla Blondie!

2008-04-10 @ 15:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0