> Sista söndagen

Då var det sista söndagen i April 2008, och dessutom sista jobb-söndagen för mig. Gick upp vid halv 10-tiden ungefär. Jobbade 12-16. Tog på mig min gråa, kortärmade, långa tröja med luva, dragkedja och band i midjan och sa till O-J att "Nu tar jag på mig den här tröjan, så ska jag allt sälja sånna idag!". Första kunden som kommer in i butiken köper en sån =) Då kände jag mig riktigt nöjd. Dessutom var den hon köpta med i grått ;P Det lönar sig att välja kläder noga minsann.

När jag kom hem lagade jag mat. Potatismos, köttbullar, gräddsås och sallad blev det. Mycket gott, faktiskt. Sen satt jag vid datorn en stund, och sen har jag rensat massa tidningar och papper för att lägga in i de nya tidskriftssamlarna vi köpte på IKEA.

Pratat med Daddy i telen en stund o så med. Big (Biologic) Brother skulle förhoppningsvis komma i veckan =) Skoj, var allt bra längesen man träffade honom nu. Alldeles för längesen faktiskt. 3-4 år sedan ellerngt... Herregud, så fort tiden går. Inte lätt när man bor i varsin del av Sverige, haha =P Nämen nu bor jag ju faktiskt minus halva vägen mot vad det var innan. Jävla Stockholmare ;P Haha.

Sitter här o lyssnar på musik o kollar vidare på plattänger. Fick inte så många tips som jag hade hoppats på, tyvärr. Tips är fortfarande välkomna. Tänkte ta och beställa en imorgon, nämligen.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0