> PLAZA Magazine

Nu har bloggen stått still i många timmar. Efter duschen igår så gick jag faktiskt och la mig och läste lite i senaste numret av PLAZA Magazine. Man fick en DVD-film med allas vår älskade Heath Ledger i huvudrollen. Mm, tänk om denne magnifika skådis varit i livet och gjort mer fantastiska filmer... Synd att det tyvärr inte är möjligt =/ Men jag tipsar iaf om att köpa tidningen! Läste några jätte-intressanta sidor i den igår om sömn. Tidningen i sig är väldigt välskriven, har snygg desig, innehåller fantastiska bilder, senaste modet ingående och en hel del inredning. Men även den bästa har ju negativa sidor, aight? ;P Det jag skulle kunna säga om den som är lite negativt i mångas ögon är väl isf priset (den kostar 69 kronor), och att den innehåller mycket reklam. Men ändå är det inte sån "övertalande" reklam, utan helsidor med fina bilder på klockor etc. så det ser proffsigt ut. Och en del reklam innehåller fina kläder och inredning så det blir en del av innehållet, så är faktiskt inte så störande. Kolla gärna in PLAZA Magazine's hemsida: http://www.plazamagazine.com.

image313

Ja, jo, sen så somnade jag ju då. Pallrade mig upp tidigt till skolan imorse. Träffade min Mandi vid lilla entrén, tog en morroncigg o sen hade jag projektarbete. Fick en hel del gjort, faktiskt. Men måste dit på fredag med =/ Suck! Vill ju inte vara i skolan på fredag... Men aja... Får ju träffa vännorna iaf =) Sen så hade jag en lektion till. Efter det fick jag lunch, så käkade med "Berit" och Ewalajnen. Sen åkte jag o Mandi till Mumintrollen, så käkade hon lunch där. Vid 12-tiden när jag skulle tbx till skolan så missade jag bussen, så "Muminpappan" fick köra oss tbx till skolan. Hade en redovisning där i Svenska B, nationellt prov muntigt. Gick väldigt bra, faktiskt =) Sen hängde jag o Mandi runt i en timme, och så delade vi på oss och det bar hemåt.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0