> Plattång?

Nu är det så att en viss Mandi har gjort sönder min plattång! Haha, neee, jag skojar bara =P Den bara råkade ha dött just när hon skulle använda den. Så den har alltså gjort sitt nu då, och jag måste därför införskaffa mig en ny. Men på marknaden finns det ju extremt många, så vilken ska jag välja? Vet ni någon bra som ni kan rekommendera mig?

Jag plattar det inte särskilt ofta, då mitt hår är naturligt platt, men så händer det ju då och då att man går och lägger sig med blött hår och vaknar upp med disaster, vilket inte är så kul och man helst vill åtgärda. Mitt hår är även blekt, så det ska ju bara en plattång som är skonsam mot håret. Ingen är väl det, egentligen. Men iaf en som är så skonsam som möjligt.

Jag såg en i en annons i tidningen "Hennes" som jag tyckte verkade proffessionell och bra. Vidal Sassoon är märket. Skonsammare mot hår som är slitet av färgning o dyl. Tidningssidan:

image331
Tror ni det kan vara ngt? Hittar ju inte den att få tag på ngnstans nu när jag kollat efter... Ngn som vet vart den finns att få tag i? Åh... Men hittade iaf denna på Eleven11:
image332
   
Den hade ju väldigt överkomligt pris, verkligen. Länk till den finner du här. Tror ni den är bra? Lite plus i kanten att det är limited edition med. Begränsad upplaga =P Då är det inte så hemskt många som har den.

Så... HJÄLP mig med mitt dilemma, snälla?! Har ni några tips och förslag? Släng in en liten kommentar! Vad använder ni för plattänger?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du tycker att babyliss är B märke så är du väl lite väl kräsen? :P

2008-04-26 @ 21:53:54
URL: http://vitablomman.blogg.se
Postat av: Sara

Nja, jag vet inte angående plattänger men jag vet att deras locktänger är väldigt bra. Märket som så kallar jag inte B iaf ^^

2008-04-26 @ 22:02:02
Postat av: Anni Honey

Ga.ma har de absolut bästa plattängerna!

2008-04-27 @ 11:23:53
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: Märtaaa

Jag rekommenderar min plattång för den funkar även bra i blött hår, en Babyliss Wet n' Dry.

2008-04-27 @ 16:51:10
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Anonym

Den där gröna plattången var fin =)

2008-04-27 @ 21:03:34
Postat av: Anonym

Det var jag som tyckte att den gröna plattången var fin

2008-04-27 @ 21:04:33
Postat av: CC

Jag hatar datorer...

2008-04-27 @ 21:05:28
Postat av: Oscar

Haha, alltid lika roligt att se massa namnlösa kommentarer följt av en kommentar av Cissi =D

Skulle gärna komma med lite tips, men den enda plattång jag nånsin använt är ju den som dödde =P
Och den gillade jag inte något vidare...

2008-04-29 @ 12:08:16
Postat av: Anonym

den i annonsen finns här :



http://www.eleven.se/vidal-sassoon-nano-tourmaline-ceramic-rosa-4506.html

2008-05-12 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0