> Nyttig mat och rent hus

Härhemma har jag lagat mat, vilket blev Chili con Carne med grovt ris. Jag fördrar ju egentligen jasminris, men ska man välja det nyttigare alternativet så ska man ju faktiskt det. I Chili con Carnen hade jag iaf: Köttfärs, Chili con Carne-mix från Knorr, en burk vita bönor i tomatsås, en halv rödlök, vatten, tomatjuice och en liten burk konserverad majs. Blev väldigt lyckat iaf.

Nu börjar snart "Rent Hus" på TV4, som jag har tänkt se på. Såg det för första ggn förra veckan, och det var ju så sjukt vidrigt att det vred sig i magen på en och man började skratta år att det faktiskt finns folk som bor så. Lite sinnessjukt egentligen. Men det blir ju sånt enormt resultat, och lägenheten/huset blir ju superfräscht efteråt. Ganska kul program tyckte jag iaf. Så det ska jag se på om 10 minuter. Sen efter det kommer Top Model med =) Wihoow, längtat. Ngn annan som ska se de programmen med? =)

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Jag ska titta på Top Model! =)

2008-04-09 @ 20:24:06
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: sofia

Rent Hus får en att städa XD Iaf mig :P man blir ju rädd att det ska bli så där jädrans äckligt :P

2008-04-14 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0