> Ny bil

Nu är det så att Marion har köpt en ny bil idag. Mycket nöjd är hon, och det förstår jag. Fräsch bil må jag säga, även om det råkar vara ett "akvarium". Här är den iaf:

           
Den är av årsmodell 2000 och kornblå. Hade inte gått långt heller, och hon betalade endast 35.000. Vilket klipp, eller hur? =) Jag är med sugen som bara den på att skaffa ny bil nu. En Toyota Yaris vill jag ha. Den låga modellen, alltså ingen "Verso". Såhär fin är en sån bil jag vill ha:
   
Visst är "min" het? =P En sån ska jag ha. Det har jag bestämt. Men hur får man fram pengar?...

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så Marion köpte bilen, hon måste la va glad nu då =) Yes, din bil är inte ful du... Men den kan omöjligt vara lika rolig att åka där bak i som i den du har nu ;P Love ya*

2008-04-24 @ 14:58:25
Postat av: Märtaaa

Grattis till Marion! Jag vet hur du kan få ihop pengar; Jobba och sluta shoppa :P

2008-04-24 @ 17:42:10
URL: http://maertapaerta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0