> Kritik?

Nu sitter jag i skolan... Gick till Historian för att få lite närvaro, men smet på en gång igen. Hoppas han skriver närvarande på mig =) Jag behöver ju det. Historian är ju avhoppad, men frånvaron syns ju fortfarande för det. Jobbigt det ska behöva vara, men är jag ändå här ändå så kan man ju iaf försöka.

Läsare! Vad har hänt med alla kommentarer? Innan bloggen låg nere på grund av uppdatering av hemsidan så brukade det ju vara många kommentarer... Jag saknar ju dem =) Nu är det nästan inga alls. Skriver jag tråkigt? Vad är bra och vad är dåligt? Vad vill ni ha mer av och vad vill ni ha mindre av? Kritik? Både ris och ros är mer än välkommet, jag vill verkligen veta vad ni tycker. Kladda ner era personliga åsikter i en kommentar, det betyder mycket för mig.

Har ni förresten sett att jag har en del nya kategiroer? "Begär" kom upp den 18 Mars, men har dock bara ett inlägg änsålänge. Men det kommer fler, jag lovar! "Recept" byttes namnet på, så den heter numera "Måltider och Recept". Den 18 Mars kom även "Tips på bl.a. böcker" till bland kategorierna. Jag läser inte så jättemycket böcker, så den kommer inom kort att byta namn till "Mina tips". Den 21 Mars kom det ännu en kategori vid namn "Tradera/Budera/Ebay". Även där har det bara kommit upp ett inlägg änsålänge, men det kommer fler där också.

Jag har väldigt mycket just nu, studenten närmar ju sig med stormsteg. Så det blir inte så hemskt mycket kollande på Internet, jag hinner helt enkelt inte. Har mest uppdaterat om vad jag har hittat på under dagarna nu det sista, men såfort jag hinner kika runt en del och så kommer det mer sånt skoj, såsom mode, produktrecensioner och så. Bestämde mig nu för att byta namnet på "Begär" till "Mode och Ha-Begär". Det passade väl bättre? Det tycker nog jag, faktiskt.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Anledningen till att jag kanske inte kommenterar så ofta är för att bloggar så himla mycket =P Har man inte vart o snokat här på nån dag så finns det flera hundra inlägg som man ska läsa igenom! Och latmask som jag är orkar jag inte kommentera på alla inlägg, men jag kan skärpa till om du vill =) Tråkigt är det iaf inte att läsa, kul att veta vad du har för dig iom att vi inte ses särskilt ofta! Urk på historia, fy fan vad keligt! Förstår att du hoppa av den, ska jag med göra på måndag!!! Puss o Kraaaaaam =D

2008-04-10 @ 15:22:31
Postat av: sofia

Hisatoria är ju intressant! :O haha näe usch, löt verkligen skittöntig där XD men våran lärare är jättebra å gör så att allt blir intressant :) Jag tycker inte det e ngt fel på bloggarna, roliga att läsa, du skriver bra å roligt :) Men hinner inte alltid kolla här... men sk försöka mer :) å det vore inte fel me kommentarer på bdb heller :P men ha det bäst! Puss

2008-04-14 @ 18:56:47
Postat av: Oscar

Tycker det är ett heltidsjobb bara att läsa din blogg, och tycker inte alltid jag hinner med det.. Men kommenterar iaf så mkt jag kan när jag väl läser. Puss =)

2008-04-22 @ 15:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0