> Konstiga drömmar

Gomorron! Fjärde gången jag vaknar den här morgonen, och andra gången jag går upp =P Haha. Eller ska man kanske säga förmiddagen? Hmm...

Första ggn vaknade jag av att O-J gick in till stan för ett möte. Andra gången vaknade jag av att det ringde, och jag fick gå upp och sätta mig här och skriva upp numret och så. Sen låg jag vaken några minuter till, och rätt som det var kom O-J hem igen. Det var tydligen inget möte idag. Sen somnade jag om, sen ringde och väckte Mandis mig. Pratade en stund, sen somnade jag igen, och vaknade nu. Hade massa konstiga drömmar. Bl.a. att O-J presenterade mig för alla som sin fru, haha! Jag blev skitsur och sa att jag inte alls var hans fru, men han gav sig aldrig, utan sa bara att "men snaaart ska vi gifta oss" och sådana saker =P Knäppt.

Sen så drömde jag att jag fick akvariefiskar i present ellerngt, som jag (eftersom jag inte äger ngt akvarie) la i diskhon. De började växa och föröka sig, och rätt som det var kom det upp en häxliknande sjöjungfru i storlek med en ganska liten katt (typ Snöboll), som sa att hon skulle straffa mig och grejer. Förstod dock aldrig för vad. O-J's syster var kär och galen och skulle bjuda sin pojkvän (ingen aning om vem människan var, men det var definitivt inte hennes pojkvän iaf. Otrevlig var han också) på deras eget bröllop, och han skulle bjuda henne. Typ betala för hennes klänning då, och hon tvärt om, förmodar jag? Sen så skulle de skaffa barn dag 1 som gifta med sa dem, Helt knas ju, haha =P

Också var jag, O-J, systrarna och "Alfons" inne i stan och rätt som det var försvann "Alfons"... Tänk så konstigt man drömmer ibland. Jag har inte med allt nu. Dels för att jag inte minns allt, men också för att det var så rörigt.

Nu har jag och O-J käkat frukost iaf. Pannkakor blev det. Jag blev sugen på det när han berättade om sin dröm som innehöll pannkakor. De vi åt gjorde vi efter mormors recept, vilket innebär att man har en riven morot i smeten. Det smakar inget annorlunda alls, fast är nyttigare. Perfekt tycker jag! Så hade vi sprutgrädde och upptinade björnbär till. Mumma!

Nu tänkte jag ta och hoppa in i duschen. O-J gick precis iväg till mötet. Nu kommer det iaf va ngt! Haha, så han slipper komma tillbaka utan att ha varit på ngt möte.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0