> Jobbintervju idag igen

Gomorron. Idag är jag hemma från skolan, från den enda lektionen vi har, igen. Anledningen till det är att jag ska på jobbintervju. Jobbet jag sökt är som receptionist på Lundsbrunn Hotell & Spa. Bara att hoppas det går vägen nu då =) Lite osis att bilen är på lagning, så jag får ta bussen. Får hoppas att jag hittar, har ju faktiskt aldrig varit i Lundsbrunn. Klicka på länken:http://www.lundsrunn.se, för information och bilder.

Nu sitter jag och dricker thé och försöker slappna av lite. Lite nervös innan en intervju blir man ju alltid =P Funderar och funderar "Vad kommer de fråga?" osv osv. Fast mest nervös är jag nof att jag inte ska hitta dit... Ska ju gå från busshållplatsen. Hoppas jag hinner och hittar... Nä, nu ska jag ta och göra mig iordning och så.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anne

Hoppas det gick bra på intervjun, du får berätta hur det gick! ^^
kramar

2008-04-29 @ 18:55:13
URL: http://mumintrollet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0