> Ingen uppdatering igår

Det blev aldrig ngn uppdatering igår. Jag varken orkade eller kände för det. Just nu är jag väl inte på topp precis. Alldeles förmkt runtomkring mig för att jag ska kunna hinna med, och tänka på allt. Blev ingen skola för mig idag, eftersom jag inte mår speciellt bra.

Måste iaf ta o börja på ett extremt stort arbete som ska vara inne om 1,5 vecka ungefär. Känns förjäkla kämpigt, då vi haft 2 månader på oss, och jag inte ens har börjat. Men jag har ju bara mig själv att skylla. That's life. Jag är glad som bara den om jag överhuvudtaget får något Godkänt denna terminen. Jag satsar på att inte få några streck nu. Inte så högt satsat, precis =S Men i första- och andra ring satsade jag ju på VG och gick t.o.m ut med MVG i 3 ämnen. Inte dåligt. Men skillnaden då mot nu är att jag inte har ngn ork kvar... Sånt är livet, förmodar jag. Som jag och Cissianen brukar säga: "Vi är inte skoltrötta, vi är fanimej skoldöda". Det stämmer verkligen. Tyvärr.

Nu kom O-J hem, och jag borde ta och äta frulle, förmodar jag. Ha det gött. Jag ska föröka pallra mig till skolan imorgon, I promise. Försöka iaf.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är då den enda som förstår mig till 110 procent när det gäller skolhelvetet! Jag blir oxå glad om jag går ut med något G faktiskt. Men som det ser ut nu så är det knappast troligt =/ Uscha för skiten! Love you =)

2008-04-16 @ 14:04:52
URL: http://ruttnasockar.blogg.se
Postat av: Märtaaa

Äh, vafan det är väl bara att bita ihop. Ni har ju klarat första och andra året. Det är två år nu vart det bara 1 år kvar.

2008-04-16 @ 17:42:38
URL: http://maertapaerta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0