> Dagens replik!

Småsyrrorna sitter och konverserar helt normalt. De är så knäppa, men detta är helt spontant. Syrrorna, vid namn Paulina (17 år) och Elvira (10 år) säger såhär:

Paulina: "Partille..."

Elvira: "Vad då?"
Paulina: "Du är en Partille."
Elvira: "Nej, det är en stad!"
Paulina (förvånad): "Oj oj oj, kunde du det?"
Elvira: "Ja! Jag är faktiskt inte helt kass på biologi!"

Det där blev ju lätt dagens replik, alltså, haha! De är för roliga, mina syrror, alltså =P Inte helt normala, men väldigt spontana och roliga utan att det ska vara meningen =) haha. Jaa, vad vore man utan syskonen? Ska förhoppningsvis till Nyköping och träffa Big Brother på söndag. Hoppas hoppas det blir så nu med, för jag vill! Btw så ska han baka bullar till mig, mohaha! Så jaa, man får väl se om man kommer hem levande. Kanske får matförgiftning o alla möjliga konstiga sjukdomar =P

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahahahahahahaha!

2008-04-14 @ 09:23:22
Postat av: Märtaaa

Haha, biologi!

2008-04-14 @ 17:04:17
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Märtaaa

Haha, biologi!

2008-04-14 @ 17:04:36
URL: http://maertapaerta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0