> Älskling 22 år

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Älsklings födelsedag, hurra hurra hurra! 22 år idag alltså, yesyes. Grattis! Eller som Cissi sa: "Jag beklagar sorgen", haha, alltså att han blir 1 år äldre. Skoj skoj.

Igår kom Amanda o Tompan. Hade skitkul hela kvällen o halva natten, haha. Så sov de hos oss till idag. Käkade pizza på Canton och där fick O-J sina presenter av mig. Desperate Housewives säsong 3 på DVD och Desperate Housewives kokbok. Klockrena presenter enligt mitt tycke, då han älskar både Desperate Housewives och att baka och laga mat.

Sen så satte vi honom i bilen och åkte till Borås utan att han hade en aning om vart vi skulle. Försökte fixa så vi kunde fira honom på Lek&Bus-landet i Göteborg, men vi var för gamla =/ Sen så tänkte vi Robin Beach i Skara, men de har ägarbyte och ligger nere för tillfället, så det gick inte heller. Sen spekulerade vi på Universeum, men där hade han redan varit. Stadsparksbadet i Borås, men alla tjejer hade inte den perfekta veckan, så blev tillslut Bowling på Katrinedals i Borås =) Skoj som bara den hade vi. Jag, Älskling, Mandi, Tompa, Cissianen, Märta-Pärta och "Berit". Hehe.

Innan vi åkte hem från Borås stannade jag o Honey på Max o käkade. Sen bar det av hemåt, och där möttes vi av Felix o Lollan. Spelade lite spel o nu drog de hem.

Jag ska upp o jobba imorrn, så måste sova nu. Men AMANDA och TOMAS: Vi ses jättesnart hoppas vi! O-J frågade på en gång när ni kommer nästa gång =).

Puss på vännorna. Och Grattis ännu en gång, Älskling. Toppenfödelsedag hoppas jag att du fick, för det var tänkt så.

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Får hälsa grattis ifrån mig:) Låter som ni hade en bra dag iaf:)

2008-04-20 @ 00:03:50
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: amanda

Vi hade det jätte trevligt, underbaraste helgen på mycket länge! Det mååste vi göra om snarast! Ni
är guld värda!

2008-04-20 @ 09:05:21
Postat av: Märtaaa

Grattis för tredje gången :P Jag hade skitkul!

2008-04-20 @ 09:35:37
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: CC

Det var riktigt lattjo =D Presenterna som du gav till Oscar var ju kuliga, är bara liiite avis på han nu =P Oscar är ett bevis på att det inte bara är undomar som kollar DhW =P haha!

2008-04-21 @ 14:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0