> 8 elefanter

Gomorron gomorrron =) Idag är jag nästan uppe med tuppen iaf. Vaknade av att O-J gick till skolan, sen ringde telefonen. Var ju jobbigt med tanke på att det var till honom och han hann gå 10 minuter innan det ringde. Men men, får hoppas han är hemma i tid så han kan ringa tillbaka.

Jag har haft en del besökare redan nu, och klockan är bara 10 över 9. Det tar jag positivt =) Alltid kul att se. Lite kommentarer tycker jag är roligt, så det får ni väldigt gärna lämna efter er. Jag har ju varit trög på att blogga, så förstår att det har sjunkit, men nu är det äntligen påväg uppåt igen. Jag har skärpt till mig med bloggandet. Som ni kanske ser? Det hoppas jag =)

Åh, kissemissarna är helt crazy. Springer och hoppar runt som galningar. Öppnade balkongdörren så de kan gå ut, men tror ni de stannar ute? Nähä, minsann. Springas in- och ut 100 gånger ska det göras, ja. Hm, jomen så kan man väl med roa sig, antar jag? Däremot lite synd om grannarna som får stå ut med 8 elefanter på högsta våning. 8 elefanter i form av 2 bebiskatter, haha!

Nä, nu ska jag ta och käka lite frulle hade jag tänkt. Tror det blir... Hmm... En kopp med antingen thé eller cappuccino med en macka ellerngt.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Du har fått lite folk som glor inte dåligt :)

2008-04-08 @ 09:34:10
URL: http://missevelyn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0