> 1 år och 5 månader

Idag firar jag och Älskling 1 år och 5 månader tillsammans =) Tiden går minsann fort när man har roligt. Haft mer eller mindre fullt upp idag med. Var vaken halva natten och satt o skrev med Ängel. Sov ut till halv 11 (med andra ord inte skitlänge), då Älskling skulle gå upp. Jag har varit ledig torsdag och fredag då klassen varit på klassresa i Sthlm, och jag kände inte för att hänga på. Det baraför att ingen av de jag umgås med skulle med.

Sen så städade jag sovrummet. Dammsög och skurade, snart är det klart =) Äntligen! Så kom Älskling hem och vi åkte in till stan och lämnade in min mobil på Audio Video, på lagning. Köpte även hårblekning till Ängel och en sista färgburk till sovrummet. Träffade förresten Petra i stan med, trevligt =) Sen bar det iaf av till Lidköping. Jag blekte Ängels gula hår o lite annat, hihi^^

Nu ligger jag o Älskling o ser på "Two Weeks Notice - Kärlek på jobbet" (Med Sandra Bullock och Hugh Grant) på Kanal5. Mycket bra film änsålänge! (Bild på film lånad från CDON.com):

image304
Nu är reklampausen slut och vi ska se vidare, och samla på oss mer tid tillsammans =D Haha. För mer än 1 år och 5 månader lovar jag att det blir!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Amanda

GRATTIS PÅ ERAN DAG! :)

2008-04-05 @ 15:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0