> XS

Idag firar jag och älsklingen 10 månader tillsammans... Men det har inte blivit så mycket firande, mest tårar, faktiskt. Tyvärr =/
Idag lämnade vi ju bort våran lilla XS. Våran lilla bebis, som vi fick bara 6 veckor gammal, då hon inte hade tillgång till ngn mamma. Att hon var så liten då vi fick namnet återspegla. XS är ju för eXtra Small. Hon lever fortfarande upp till sitt namn, kan jag säga. Åh, saknar ju henne så förbannat mycket ju. Men hon vill ju vara utekatt, och det kan hon inte vara här. Inte lätt när man bor på tredje våning, det där med katt. Maxxi däremot gillar ju inte att vara ute, och bra är väl det, egentligen. Dels för att även om vi hade kunnat ha honom ute (om vi bodde på första våning, typ då), så kan man ju inte släppa ut sånna uppenbara raskatter p.g.a stöldrisken. Visst är det sjukt?! Men men, dagens samhälle är ju som det är. För övrigt är han ju en Birma-katt =) Visst är dom underbart söta? jag är helt såld på den rasen.



Nu är ju Maxxi ensam, och han vill ha sällskap, så vi letar febrilt efter en till Helig Birma nu. Får hoppas vi hittar en så snart som möjligt =) Jag mår ju dåligt av att han går här själv när jag är i skolan o Oscar jobbar... Jobbigt, ju. Stackars liten.
Men jag ringde syrran innan iaf, o XS trivs som fisken i vattnet hos dom =) Då blir man ju glad iaf. Det känns bättre. Men det kan jag tänka mig. Hon har mina underbara systrar och hela skogen, hehe. Delat med deras andra katt, Snuttan, då. Som för övvrigt har Norsk skogskatt i blodet.

Men nu ska jag sova. Uppdaterar kanske mer imorrn, får se.
Pusshej

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag saknar henne med.. Men jag tror hon kommer få det jätte bra i Kinna. Hon har ju alltid velat vara ute har vi märkt, och det är bara när hon har varit ute som hon har verkat vara riktigt super-glad.
Grattis till oss för 10 månader tillsammans!
Älskar dej Nicole.

2007-09-05 @ 08:15:53
Postat av: Cissi

Först: GRATTIS till dig och Oscar =)Kommer ihåg som igår när vi va i Gbg dan före du träffa han, och hade lite svårt att vara tyst då =P
Förstår att du saknar lilla XS! Även om hårbollarna kan vara i vägen och vara skitirriterande, man kan verkligen hata dom vissa stunder! Fast i slutändan visar det sig att man verkligen älskar dom! Men som du skrev, hon har det bättre nu när hon får va ute =)

2007-09-05 @ 12:38:08
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Monkey

Grattis till 10 månader ^^
Men se det s¨å här att du kan träffa henne varje g då åker till Kinna då har du ju en lite anledning att åka dit med;)

2007-09-05 @ 16:18:22
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Martina

Grattis till er två! Vill bara säga att ni passar väldigt bra ihop! ;)
Naaw, tråkigt det där med att lämna bort en katt :( Men du kna ju åka o hälsa på henne :P

2007-09-05 @ 16:58:09
URL: http://maertapaerta.weblogg.se
Postat av: Anne

GRATTIS till er två till 10 månader tillsammans, kul att det går bra för er, och jag är glad att oscar har hittat en så söt tjej som dig =) hoppas ni får det bra tillsammans även framöver =)
tråkigt det där med att lämna bort katten, sånt är aldrig roligt, men som sagt av personerna ovan, du kan ju fortfarande hälsa på kissen =)
btw, jätte söta bilder på katterna =)

2007-09-06 @ 23:50:40
URL: http://mumintrollet.wordpress.com/
Postat av: Jimmy

Grattis i efterskott till era 10 månader Nicole och Oscar!

2007-09-07 @ 08:54:19
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: alexandra

försöker få min blogg fin men de vill inte som jag vill :( ser konstigt ut :(

2007-09-09 @ 13:03:57
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: sofia

grattis till 10 månader :) <3

2007-09-13 @ 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0