> Vecka 37

Den här veckan är det vecka 37. Det är saker man lägger på minnet i samband med skolan, vad det är för veckor.

Så vad har hänt denna veckan då? Hm, jag har vart i skolan. Och så har inskaffat min en ny älskling =) En liten liten laptop. En Dell, med bara 12,1" skärm. Perfekt storlek för mig. Så nu har jag ngt o göra på resorna. Men måste inskaffa en bra och snygg väska till den med, bara. Jobbigt o behöva ha med sig 2 väskor som det blir nu. Några tips på internetsidor med sånna grejer? Snyggt designade laptop-väskor osv =P
En sån väska (se bild 1) fynderar jag på att köpa, men inte bestämt mig än. Och sån snygg dator har jag: (bild 2)

1. 2.

För övrigt så har jag och O-J sett lite filmer på en del kvällar med: Notting Hill (gammal skön klassiker med bl.a. Julia Roberts och Hugh Grant), View from the top (Bra och mycket sevärd film med bl.a. Mark Buffalo och Gwyneth Paltrow) och Waking up in Reno - Den tycker jag är superbra =) Dels så är Charlize Theron med, o hon är ju så sjukt het =P o så är storyn inte så originell kanske, men de gör den så väldans bra. Detaljerna och skådisarna. Grymt bra film tycker jag. Se den!

image46 image47 image48

O så får jag ju inte glömma o påpeka att jag har träffat Amandisen en hel del denna veckan. Vi ser till att ses varje dag nu i skolan. Skitkul o träffa henne varje dag tycker jag =) Hade inte kunnat vara bättre. Eller jo, det hade det förresten. Vill ju träffa Märta-Pärta oftare med. Henne ser man ju tyvärr inte så ofta... Super är det iaf att träffa kompisarna varje dag. Kanon!

Så har jag haft Historia A och Rättskunskap för första ggn i torsdags. Historian vart superjobbigt faktiskt tycker jag. Baraför att på en enda lektion skrev vi 2 hela A4 och jag har missat typ 6 sånna lektioner ellerngt o vi ska ha prov nu på torsdag =S Fatta då hur mkt jag har o lära mig på bara en ynka vecka. Dessutom är Historie-läroboken tjock som en ordlista =/ Ajaj, gillar vi inte. Men däremot gillar vi att Cissi-darlingen är med i samma grupp =)

Rättskunskapen däremot var helt okej =) Kände mig välkommen o så där direkt. Great =P Fast gjorde la bort mig lite för läraren. Tänkte smita tidigare o skyllde på att jag skulle med ett tåg. Så visade sig att läraren med skulle det, haha. Ajaj, så nu vet jag att jag inte kan köra med den ursäkten med honom mer ^^ Aja, bjöd på den, säger vi.

Nu ska jag nog gå o göra mig en glass. Mumma.
Ha det gött, folket!

Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Monkey

jadu skolan e tuff:/ åh glass vill oxå ha ^^

2007-09-15 @ 19:13:02
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Låter som det är fläkt i dagarna härligt det Nicole! Härligt med en liten laptop alltid smidigt att ha och underlättar i skolan! .. Simma lungt .. Kramis

2007-09-15 @ 23:08:20
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Martina

Vill med ha en bärbar data :) Men vi har ju träffats, inte så länge men man hinner iaf hälsa på dig :D
Haha, är så jävla glad att jag har gjort å Historian i ettan :D *skadeglad*
Saknar dig!!

2007-09-16 @ 12:45:13
URL: http://maertapaerta.weblogg.se
Postat av: Jennie

ordning&reda har snygga laptop väskor/fodral! Ska själv införskaffa en snart :)

2007-09-18 @ 18:11:19
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0