> Top Model 8

Nu vart det snart en vecka sen det slutade, men har inte haft tid o lust att blogga om det än. Men nu äntligen passar jag på att göra det! Vad tycker ni? Kommentera massor, vill ha massa åsikter =P

<- Jael

Först hejade jag på plusmodellerna, för dagens ideal är ju inte så hälsosamt, precis. Vore ju grymt bra om det kom fler o fler plusmodeller som verkligen gick mot strömmen o stod på sig. För övrigt så, vadå plusmodeller? De vart ju typ helt normalviktiga ju... Hmm, konstigt, men dagens ideal är verkligen konstigt. Undra när det ändras o man ska se "normal" ut? Och om det gör det alls?... Tål att tänkas på.

Men sen när dom åkte ut så hade jag ju en annan favorit. Jael, hon vart grym. Kul och fin =) Lite mycket framåt, visst, som Tyra o de andra domarna tyckte. Men hennes bilder vart bra och hon hade verkligen stark personlighet. Men så åkte hon med ut, o då vart jag sur =P Ville verkligen ha henne kvar väldigt gärna, faktiskt. Men man kan ju inte alltid få som man vill, aight? Näh, man kan ju inte det, tyvärr.

Åh sen störde man ju sig så grymt mycket på Renee. Men sen på slutet vart hon ju nästan en helt annan person. Då tyckte man nästan om henne istället. Hon hade iaf väldigt bra bilder, tycker jag. Däremot vart ju Natasha konstig. Hur normalt är det o ligga o hålla på sådär med telefonen? =S Knäpp. Och Brittnay vart ju störande med, herregud. Ta dig samman, människa, liksom? Hon hade ju problem eller ngt verkade det som. Lipade som en barnunge mest hela tiden, tycker jag. O massa bortförklaringar hela tiden (kändes det som att Natasha hade med, förresten).

Men iaf, efter att Jael åkte ut fick jag en ny favorit. Jaslene. Åh, hon är ju så fin. Och kul att hon använde sin spanska lite till och från med, tycker jag =) Det är ju ett så fint språk.

Men sen mot slutet när Renee åkte ut... Jag blev helt paff, vafan hon kan ju inte åka ut?! Hon har ju vart bland dom främsta hela tiden. Men men, hon åkte ut iaf. O jag ville verkligen inte att hondär konstiga Natasha skulle vinna, vart t.o.m nervös det sista =P För jamena, Natasha verkade ju tro att hon vart bäst i värlen ellerngt. Fanns ju flera som vart bättre än hon. O så sa hon att dom andra "kollade in allt hon gör o tycker att hon var konstig" o grejer... Eeehm, konstigt, eller? Nej, hon vart ju konstig hela hon, hehe.


Men sen så vann iaf JASLENE GONZALEZ! Åh, jag blev glad =) Hon förtjänade verkligen det. Hon vart ju till o med säsongen före (eller? såg inte den, så inte helt 100, men verkade ju så?). Visst vart hon verkligen grymt bra? Min åsikt iaf =)

Nicole

Kommentarer
Postat av: Tobias

Nice :)

2007-09-25 @ 14:15:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Cissi

Jag höll oxå "plusmodellerna", som även jag tycker att dom ser normala ut! Ah Jael var GRYM, digga henne som fan, hon hade ju sjukt skön personlighet och vågade sticka ut=) Renee var jäkligt jobbig, men Natasha var det la inte fel på? Hon var la lite konstig kanske, men jag tyckte iaf om henne! Brittany var riktigt jobbig, bara gnäll o bortförklaringar hela tiden! Vinnaren däremot har jag inte samma åsikt som du. Tycker att hon är lik den modellen som är så jävla bitchig hela tiden, kommer inte ihåg vad hon heter just nu, men gammal som gatan är hon iaf! Fast till personligehten är dom ju inte lika men utseendemässigt. Och jag tycker inte att hon den gamle är särskilt fin... Ve o skam att inte en plus vann!

2007-09-25 @ 18:19:02
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Martina

Jag höll med på plusmodellerna eller de som är normalstora... Jag tror inte att man kan säga vad som är normalt och inte normalt för alla ser olika ut och alla tycker olika... Jael var stencool tycker jag, go personlighet och allting! Tyckte nästan att Natasha skulle ha vunnit för hon var mer äkta tycker jag än vad Jaslene var, hon hade ändrat sig för mkt tycker jag, blivit för lugn, hon försökte vara mer perfekt ungefär som hon Bre i förra årets Top Model. Natasha var gullig och även om hon fick en negativ kommentar vände hon på det till något positivt istället :) Satkärringen Reneé gillar jag INTE, örk! Klaga på allt och alla och snacka skit om allt och alla och till dem med nästan :P Det är min åsikt.

2007-09-25 @ 18:38:26
URL: http://maertapaerta.weblogg.se
Postat av: Sandra

Aa jag håller med dig, det är sjukt! Förhoppningsvis har jag körkort snart, då ska jag ut på vägarna och visa vad vett och etikett är ;)

2007-09-25 @ 19:28:28
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Härligt du har gjort om här Nicole, gillar skorna heta ;) .. Top model usa är roligare än de svenska :P ..

2007-09-28 @ 14:19:12
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Sandra

Tack för din fina kommentar, den värmde! :) din blogg är också rolig och intressant!

2007-09-30 @ 15:20:30
URL: http://sandralundin,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0