> Praktiken

Åh, jag vet inte alls hur jag vill göra med praktiken... Jag fick platsen på "Stall Family AB", vilket innebär Robin Beach, Dr. Muggs Dassland, Inka Äventyrsgolf osv. Aa, ni ser på hemsidan i tidigare blogginlägget. Där får man göra lite av varje och för mig ingår utbildningen för att få jobb där o så med. Vet inte om jag får ngt jobb efteråt, det sa de aldrig bokstavligen, men verkade ju lite så... Man får iaf göra allt som de gör, städa, kassan, vara spelledare på Robinson-tävlingar o vara i baren osv. Låter ju kul o sånt, tycker jag. MEN tiderna är isf onsdagar-söndagar 12-20... Betyder att jag kommer ju aldrig va hemma nästan. O när man väl är hemma så är alla andra på jobbet/i skolan o sånt... Tråkigt, tycker jag... Hm, vet inte alls hur jag ska göra. Hjälp?!

Nu ska jag in till Kinna o träffa Pappsen o Syrran o ta en fika med dom. Sen vid halv 5 ska Oscar komma. Vid halv 7 ska jag, O-J, Cissi, Märtan o Marion träffas hemma hos Märta-Pärta för att sedan åka vidare till Örby o käka pizza o sen Videomix o hyra film. Så ska vi sova hos Martina hela gänget =) Ska bli skitskoj.

Men måste dra nu, för Paulinisen slutar skolan nu.
Ha en kanonbra helg! Kramisar -

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

jadu skumis arbetslivet har jobbiga tider =/ blir nog bra ska du se =) puss

2007-09-21 @ 16:43:46
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Gör det som känns bäst för dig Nicole är mitt råd. Hoppas ni får en trevlig film kväll :) kramis

2007-09-21 @ 17:46:39
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Martina

Jippie, skoj-kväll :D jJag diggar att du har skrivit mitt namn på tre olika sätt ;P Folk tror la att det är tre olika personer *asg*

2007-09-21 @ 18:17:03
URL: http://maertapaerta.weblogg.se
Postat av: Oscar

Det var roligt hos Martina =)
Längtar redan tills nästa filmkväll ^^

2007-09-24 @ 20:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0