> Lektioner och raster

Nu sitter man här igen. Träffade Amandisen nyss, hon var döhungrig så vi gick till cafét och jag köpte oss varsinn chokladboll. Onyttigt, men så gött ju =P Sen gick vi ut en sväng, sen började hon. Så jag var borta i "fordonsdelen", hon gick på lektion, sen träffade jag Charlie. Följde med honom in till hans lektion en stund. Han går teknik eller el, minns inte vilket. Kan aldrig hålla isär dom. Men det vart för oglamouröst för mig där, haha, så blev inte kvar så länge. Tyckte dom var tråkigt, bara killar där, så tyckte nog det vart kul med lite kvinnligt sällskap ^^

Så skulle jag gå o sätta mig här, men innan jag hann lämna "fordonsdelen" så mötte jag Daniel med. Han går Industri. Stod o tjöta en stund, sen började han med. Hemskt vad folk har lektioner hela tiden då! Haha, är la iofs det man gör i skolan, men känns som jag bara har massa raster hela tiden. Är la gött det med iofs. Handel är ju väldigt slapp brukar folk ju säga, och delvis stämmer det faktiskt. 3:an är bara rast rast rast. Sen har vi ju APU de 6 veckorna innan jullovet med. Faaan så gött! Älskar APU, bara man får bra tider och slipper jobba hela dagarna, vilket är drygt när man inte får ngn lön.

Jag ska iaf ha min APU hemma i Skara. Blir skönast så. Hade tänkt ha i Skövde, men palla pendla när man inte behöver. Satsar ju iaf på att få jobb efter APUn. Så ska ha den på ngt ställe där de kanske kan tänkas behöva folk och som intresserar mig. Och som det känns just nu så kommer man nog flytta till Skövde sen ngn gång, men ingen panik =) När APUn är slut så får vi ju jullov, sen efter lovet så är det sista terminen! Fatta, sen tar jag STUDENTEN! Fy fan i helvete så sjukt skönt. (Ursäkta språket, men är dålig på att förstärka det jag vill ha sagt utan att svära). Men det är ju obesktivligt gött iaf! Då vill man ju även ha ett jobb, så man slipper gå arbetslös. Jamena var får man pengar ifrån egentligen när man är arbetslös? Det har jag inte fattat =S Soc tänker jag ju inte gå till iaf.

Nu börjar min lektion om ca 20 minuter. Har Praktisk Marknadsföring C. Samtidigt som jag har B-kursen faktiskt. A-kursen i samma ämne gick jag ju faktiskt ut med MVG i första ring. Men det vart skitlätt o jag hade (otroligt nog!) bra närvaro där med. Men i A-kursen gjorde vi bara typ reklamskyltar o sånt. Pyssel, hehe, klippa klistra, rita, måla, skriva, typ =P Gött med praktiska ämnen tycker jag. Dom passar mig bra.

Sen efter den lektionen, vid 12. Så slutar jag. Då blir det o dra hem o ha det allmänt gött. Nämen ska la städas o så, ska ju börja slipa taken o så. Måla om o grejjer. Snart blir det o kolla på tapeter till storarummet med. Ska bli så grymt kul att få iordning =)

Nicole

Kommentarer
Postat av: Martina

Nästa gång du har rast får du allt ta o leta upp mig med :P haha! Lyllos er som får ha APU, vill md ha det! Jag tar också studenten, samtidigt som dig med :O Det får vi fira ;P

2007-09-10 @ 17:03:27
URL: http://maertapaerta.weblogg.se
Postat av: Monkey

haha den som med bara hade så lite tid kvar i skolan....å jo har uppdaterat nu men vill inte skriva för mkt :Pman vet aldrig vad som händer u know ;)

2007-09-10 @ 18:34:42
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Hehe, låter lovande Nicole.. Ja studenten närmare sig innan du vet ordet står du och dina vänner på trappan och sjunger " För vi har tagit studenten FY FAN VAD VI ÄR BRA!!!" :D .. You go girl!

2007-09-10 @ 22:49:12
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: alexandra

ska ni göra om hemma ? :P

2007-09-10 @ 23:09:50
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: sofia

hehe tkr oxå om praktiskt ämnen, matte suuuger, bara massa tal..fattar inget..:P
Pöss <3

2007-09-13 @ 20:30:34
Postat av: sofia

hehe tkr oxå om praktiskt ämnen, matte suuuger, bara massa tal..fattar inget..:P
Pöss <3

2007-09-13 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0