> Konfirmation

Idag fick jag o älsklingen gå upp tidigt för att träffa Jens, Felix o Lollan på Kaplan för vi skulle vidare till Skövde o kolla på Carolines konfirmation =) Jobbigt att de ska ha den så tidigt, hehe. Nattugglor vi är som hellre sover på morronen än på natten. Nämen vid 9.15 anlände vi till Kaplan iaf. Skulle ses där för vi hittade inte till kyrkan vi skulle va i så fick köra efter dem. Vart iaf i den minimaliska lilla "S:t Matteus"-kyrkan i Ryd, Skövde. Usha, hänga i kyrkan, en söndag dessutom =P Inte min grej, men ville ju se henne konfimera sig så vart la värt det =) Jag är ju inte ens med i Svenska kyrkan o sånt, så tyckte faktiskt att alla psalmer o böner o prestens tjöt vart jobbigt. Men gött när det var slut och vi faktiskt fick träffa Carro o ge henne lite presenter o så =)

Efter det så drog vi iaf till Commerce o tog en fika o så. Pratade massa med =) Var kul. Sen begav vi oss mot Skara igen. Jag o älsklingen stannade vid Jula-huset för han skulle köpa lite verktyg o andra grejjer =P Nu är det nästan bara o sätta igång, för nu är det inte mkt saker som fattas för att börja fixa o dona i lägenheten. Åååh, ser fram emot att bli klar massor! Ska bli så fint ju =) Vet precis hur jag vill ha storarummet nu. Ni får se när det är klart =)

Sen så ville jag iaf kika in på övervåningen med, men fanns inte mkt kul där tycker jag inte. Träffade Ida där med, hon skulle inskaffa nya matskålar till Misty =) Hennes supersöta Bichon Frisé-valp. Misty är så söööt, helt obeskrivligt nästan. O så minimalisk.

Sen så drog vi iaf hem.  För att dumpa av det vi köpt o sen dra vidare till Coop o handla mat med. När vi kom hem lagade vi käk o när vi åt såg vi ett avsnitt av OC, säsong 2.

Nu satte jag mig egentligen här för att gö en läxa som ska va inne imorrn, men upptäckte att jag fått med mig fel papper hem, så får la strunta i o lämna in den då =S Om det inte funkar att han får den på tisdag ellerngt, märker vi.

Lite kul o bara påpeka att jag blivit erbjuden jobb när jag är klar med skolan om alla planer går som planerat. Inte helt 100 än, men blir det så som det är planerat så har jag min plats där =) Great ju.
Nu är jag kanontrött iaf, så ska inte sitta här mer, utan hittar på ngt annat innan det blir läggdags. ha det så bra, people =)

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: alexandra

låter härligt :D

2007-09-16 @ 21:21:58
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: Monkey

åh jobb goodie bejbi

2007-09-16 @ 21:24:14
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Vad för sorts jobb? Låter som en full rulle dag annars. Men bra att du blivit erbjuden aldrig fel =)

2007-09-16 @ 23:20:28
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Martina

Gött att ha blivit erbjuden jobb :) Bichon Frisé hundar o så grymt fina, vi skulle egentligen skaffat en sån men den blev aldrig gjord ;P så det blev en pudel istället :P

2007-09-17 @ 17:42:25
URL: http://maertapaerta.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0