> Koll på läget

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu: Glad och trött.
Favoritgodis: Choklad tar lätt hem segern.
Är det nåt du absolut inte äter? Ja, bl.a. äckligheter som ärtsoppa, bruna bönor och lever.
Kläder just nu: Ljusblått linne och mörkblå jeans.
Musik just nu: Lumidee feat. Pitbull - Crazy
Sommarplaner: Hultsfred igen hoppas jag. För övrigt jobba och träffa vänner, sola och bada.
Hur många kuddar sover du med?
4 stycken tror jag?
Favoritväder:
Soligt och varmt.
Morgon- eller nattmänniska?
Nattuggla
Sparare eller slösare?
Tyvärr lite förmkt slösare.
Kommer du ihåg din första kärlek?
Ooja, självklart.
Tror du på mirakel?
Mirakel?
Hur många barn vill du ha när du blir stor?
2-3 är lagom för mig.
Bio eller promenad?
Beror på, men oftast bio skulle jag tro.
Stjärntecken:
Väduren.
Rädd för insekter?
Ja, ush, dom är läskiga. Har fobi mot bl.a. spindlar med.
Största svaghet:
Svårt att lita på folk.
Det här är jag bra på:
Vara ärlig, omtänksam och bry mig om andra människor.
Chips, morötter eller godis?
Godiset vinner. Ajaj, inte bra, hehe.
Pizza eller hamburgare?
Pizza såklart.
Skriver du dagbok?
Ja, jag bloggar på nätet.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Ja, det är redan gjort. Piercad i tungan och tatuering vid höften/triskanden. Kommer även fler tatueringar.
Stökigt eller välstädat?
Oftast lite för stökigt.
Är du rädd för blod?
Nej.
Saltar du på maten?
Händer väl, kanske.
Gillar du att sjunga?
Ja.
Anser du att du är stark?
Fysiskt är jag inte så hemskt stark, men psykiskt är jag väldigt stark.
Brukar du sola?
Ja.
Vad gör du om du får hicka?
Håller andan.
Kaffe, te eller inget?
Te.

Kommentarer
Postat av: alexandra

ibland är de väldigt kul me sådana tester ^^ :P har du haft en trevlig helg gumman?

2007-09-23 @ 10:39:22
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Låter som en Nicole ^^

2007-09-23 @ 12:08:26
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Monkey

hihi min nicole det ;P

2007-09-23 @ 13:04:45
URL: http://monkey.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0