> Förbannad

Åh, jag blir så in i helvete förbannad på särbehandling. Vafan, första ggn jag var på Oscars jobb så var vi där själva (till en början iaf) eftersom Oscar varit sjuk 2 dagar och tänkte ta igen det på en lördag. jag hade inget annat för mig så jag tänkte att "Jag följer väl med då, får se hur han har det där och vad han verkligen jobbar med". Var kul till en början, jag hjälpte till o så. Men sen kom hans chef, Lars. Han hälsade på Oscar men inte på mig. Shcysst?! Eh, nej. O inte nog med det, han tog ut Oscar i ett annat rum o viskade så att inte jag skulle höra, att jag skulle dra därifrån =S Seriöst, han är en gammal jävla gubbe på typ 70 år o viskar?! Sånt gjorde man ju föfan på dagis. "Den som viskar, den ljuger på tutten han suger", så brukade det ju låta på dagis... Men iaf, jag tog den skiten från honom o drog därifrån, med en cigg i högsta hugg o mobilen i den andra. Sen kom Oscar hem o han sa ngt i stil med att "Lars vill tydligen inte att man ska ta med sin familj eller ngt". Då ställer jag mig frågan, vadå då, är det hemligt eller? Man börjar la tamejfan undra. Men herregud, dom tillverkar luftkompressorer till luftpistoler och luftgevär, väääldigt hemligt! Yeah, right. Dessutom jobbar ju Oscar hemma nu med deras hemsida. O är man hemlig så satsar man la tamefan inte på att göra en hemsida? Nej, precis. För övrigt tycker jag att min O-J är duktig och såhär ser hemsidan ut såhär långt: www.easy-air.com (den är dock inte klar än).

Men iaf, idag så var vi o handlade på Coop, och efter det skulle han hämta några filer på datorn till hemsidan på jobbet. Det var ingen där, så han fick tända upp o låsa upp o sånt. Sen kommer det ett ganska så flamsigt par utanför i ca 50-årsåldern. Tänkte att dom måste la nästa ha gått fel, ellerngt. För klockan var ca 19.30 o är la ingen som jobbar där då? Tydligen så hade jag fel. Det var Henrik, en annan som jobbade där, och hans sambo! Seriöst, palla bli utsatt för sån här jävla särbehandling, eller?! Han får ta dit sin sambo, men inte Oscar. Känns ju verkligen som att människor har samma värde -ironi-... Känner mig verkligen helt utfryst. Hur in i helvete kan man göra så? Det är ju helt absurt. Nästa gång jag träffar handär jävla Lars så ska han fanimej få höra vad jag har och säga.

En förbannad och särbehandlad Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

å fy fan sånt blir man så jävla äckligt sne på juh -....

2007-09-24 @ 20:40:10
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Oscar

Står absolut på din sida med det hela..
Fast det var inte riktigt så det gick till första gången..
Och jag är inte helt säker på vad det var han blev sur på igentligen. Då, när jag gick ut till honom för att det verkade som att han var sur, så sa han sådana saker som att han inte ville ta in mer än 1 person per familj, och lite annat, minns knappt.
Men nästa dag när han sa förlåt så sa han att han blev sur för att jag inte hade bett om lov först.
Vilket jag tyckte var ganska dumt gjort av mej själv i efterhand..
Hondär Beata är jag nästan 100 på att hon bor tillsammans med Henrik, om jag inte missuppfattat nåt..
Och hon har ju börjat komma dit en del och jobba vad jag har sett. Så det verkar ju vara någon särbehandling, ja =\
Har inte brytt mej överdrivet mycket direkt, tycker det har varit skönt att inte behöva gå dit längre. Blir ganska mycket snack bakom ryggen.
Men pengarna behövs..
Förstår dej iallafall, Nicole..

2007-09-24 @ 20:41:39
Postat av: Martina

Det är bra Nicole, stå på dig!!

2007-09-24 @ 22:32:36
URL: http://maertapaerta.weblogg.se
Postat av: Jimmy

Ja verkligen dåligt ifrån den gamle gubben Nicole.. Ja gör det visa vad går för ^^

2007-09-24 @ 23:15:25
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: sofia

Men lilla gumman då!! Förstår att du blir arg o allt herregud, det blir jag me!! Så otroligt jävla onödigt av den där jävla gubben!! ÅÅÅÅÅH!!! Idiot! men sånna ska man bara skita i o skratta åt..åååh! saknar dig så mkt! vf e du inte nne på lunar så mkt längre...? hoppas du mår bra iaf!! tänker mkt på dig <3

2007-09-29 @ 14:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0