> Dr. Muggs Dassland

Idag var jag i skolan. Hade sovmorron vad jag hade fått höra, så vart inte där förrän 10.45. Tydligen så hade vi en lektion 8.15, vilket jag hade fått höra motsatsen. Läraren vart inte alltför glad på mig, men men. Var gött o få sova lite iaf, tycker jag. Fast det tycker jag ju alltid =)

När jag kom till skolan mezzade jag Amanda, men hon svarade inte... Så jag mezzade igen. Så fick jag svar, fast från Tomas ist!... Amandisen hade glömt mobben hemma hos Tompisen, men fick tag i henne sen på lunchen som tur var. Genom Tomas, hehe. Hon pratade med honom via Mumins hemtele o han mezzade mig via Amandas mobil. Komplicated, men funkade iaf bra =)

Vi hängde hela håltimmen, sen drog vi tbx till skolan, för min Historia A började 13.30. Mandisen började inte förrän 14.30, så hon fick va med på min Histiora-lektion =P haha. Läraren värsta mobba ut mig hela tiden. Kände mig faktiskt skit-träffad! Fast dom andra tyckte det var kul, så bjuder på den ^^ hehe. Vi slutade iaf som tur vart tidigare, så jag hann med mitt tåg. Amanda följde mig dit, sen kom tåget vid halv o då var hon kvar med mig så hon blev nog sen till lektionen.

Kom iaf hem och ringde Funny Shop angående min praktik. De vart jättepositiva till det, men tydligen så ska den butiken flytta till Lidköping innan praktiken börjat... De sa att jag får väldigt gärna va där hos dom, fast i nya butiken i Lidköpong då. Jag har ingen lust o pendla om jag inte behöver, så sa att jag hoppar nog det. Egentligen ska jag ha min praktikplats klar tills imorrn, men får dröja lite till. För sen ringde jag iaf "Robin Beach+Dr Muggs Dassland" i FameWorld/Köpstaden i Skara, o de vart superpositiva där med =) Hehe. Fatta kul om jag får praktik där ^^ Skratta ni, haha, det gör jag typ med =D Men iaf, jag har ett möte med dom på onsdag, så isf får jag pappret påskrivet o får se vad jag får göra där o sånt. Bestämmer mig efter att jag vart där om jag vill ha praktiken där eller inte.

Men men, nu på kvällen har jag o älsklingen lagat lite mat, käkat o sett ett avsnitt av The O.C o sen satt oss här =) Men nu ska jag hitta på ngt annat tänkte jag. (Tänkte bara påpeka att det är ingen idé att fråga om jobbet i föregående inlägg, för det håller jag hemligt tills det blivit 100% säkert, troligtvis runt nyår).

Puss o Kram, skumbanan
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

haha du på dr muggs dassland haha sk fan åka dit å mobba dig ;)
^^

2007-09-17 @ 21:35:11
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Låter bra detta Nicole.. Men för de som inte vet vad "Dr muggs dassland" är för något lust att berätta? :)

2007-09-17 @ 22:26:03
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Oscar

Du får säkert sitta där å mocka toaletter ^^

2007-09-18 @ 08:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0