> Britney Spears - Gimme more





Åh, denna låten är ju så grymt bra tycker jag. Den översta är från MTV-galan VMA 2007 LIVE i Las Vegas. Den fick mycket kritik för att hon bl.a. "dansade dåligt, var tjock och mimade lamt". Hallå, tjock?! Hon är ju för fan normalviktig där. Äntligen en stjärna som inte bantar sig smal som en tandpetare och tränar sönder sig. Förstår ju att kritikerna gämför med förut, men ändå. Hon är inte tjock. Mimade lamt tycker jag väl inte att jag kunde se att hon gjorde, det såg väl normalt ut. Och hon dansade inte dåligt, hon dansade mindre än hon brukade göra förr. Jag tycker att Britney är bra, och hon har ju inte haft det lättaste året i sitt liv, precis. Hon har orsakat flera skandaler, och hon har säkert problem, det förvånar mig inte det minsta. Men å andra sidan är ju långt ifrån allt pressen skriver och säger sant. Jag tror att hon kommer repa sig och komma tillbaka bättre än aldrig förr, optimist som jag är. Har ju alltid gillat hennes musik med, hon kan verkligen sjunga.

Den undre "videon" är en Remix hon gjort med T.I. "Britney Spears - Gimme More Remix ft. T.I.". Skön Remix enligt mitt tycke. Både Britney och T.I. är ju helgrymma på att göra musik, så kanon!

Vad tycker ni om hennes nya låt då?
Nicole

Kommentarer
Postat av: alexandra

hennes låt är rätt nice faktiskt... hon är ju inte kass men man ser att hon inte är lika bra som hon var förr i tiden (hon har tappat en del sen hon inte tränat varje dag på dansen osv) men kass är hon inte o hon kommer nog komma tebax.. ^^

2007-09-23 @ 11:57:06
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Men det är ju så nu att brittan, är den som är de svarta fåret i kändis världen nu. Då får hon mycket skit för minsta lila fel.
Bara att hon kämpar sig upp ur hålet och tillbaka i ljuset, början är bra med lite bra låtar, dock inget som är lika bra som förr men kommer la..

2007-09-23 @ 12:10:15
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Cissi

Själv fattar jag inte hur folk kan tycka om henne eller hennes musik! Har aldrig fattat grejjen med henne, hon är rätt överskattad enligt mig! Men de är gött att det är nån i celebertiesvärlden som faktist ser ut som en människa, som inte är pinnsmal, som kan gå utan 1kg smink på sig eller ha hyperstajlat hår varenda eviga dag!
Men annars så, njäee

2007-09-23 @ 17:21:36
URL: http://cissianen.webblogg.se
Postat av: la lala

den är bra!

2007-09-24 @ 11:48:25
Postat av: Oscar

Tyckte hon var superbra första gången jag hörde hit me baby one more time första gången på mtv. Men sen började alla andra i skolan och överallt åxå tycka om henne och då var det inget skoj längre ^^ heh

2007-09-24 @ 20:27:39
Postat av: Sandra

Tjock är hon verkligen inte, sen att framträdandet söt är en annan sak.. Låten är helt okej :)

2007-09-30 @ 15:19:44
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0