> Utmaning

Jag blev utmanad utav Alexandra, att skriva 7 sanningar om mig själv:

Här är reglerna :
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

- Jag är atopiker, vilket betyder att jag har atopisk eksem på händerna. Vilket inte alls är kul.
- Jag röker, dock inte så mycket. Inte bra, men njuter ju så när man gör det =P svårt att sluta, men jag ska ngn gång.
- Jag äger någonstans runt 70 par skor - skomissbrukare på hög nivå, jag vet. Men jag älskar det och fler blir det ^^
- Jag är otroligt musikberoende. Är allätare, men hiphop/RnB kommer nog alltid förbli favoriterna.
- Jag är piercad i tungan.
- Jag har en tatuering i form av en ros på höger höft.
- Jag var väldigt hästintresserad som liten och red mycket, men nu är jag tyvärr allergisk mot hästar =/

Så nu utmanar jag: Cissi, Martina, Oscar, Jimmy, Anne, Amanda och Sofia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tipset, ska testa detta:)

2007-10-27 @ 19:03:59
URL: http://gabri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0