> Skövde

Jahopps nu sitter jag här i Skövde. Fastnat på Slaf (www.slaf.se, en community från Marks Kommun för er som inte visste det) ett bra tag =P hehe. Skoj skoj. Åh, ska bli så kul i gbg. Har verkligen sett fram emot att få se Söder ett år nu, men han tar ju o pallrar sig till Götet alltför sällan =P Tycker iaf jag. Tycker nog Cissi med, skulle jag tro. Har min fin-fina Söder-tröja på mig med, såklart =) Men vart ska man låta honom skriva autografen då? Hm, det vet jag inte än. Vart brukar man gö det?

Nu är Monkey i Trollhättan, hihi =P Saknar dig, gummsan. Hoppas du har det skitkul nu =) Får ta o ringa mig sen vid halv 5-tiden tycker jag. Vill veta allt!

Nu fick jag hjälpa någon som också ville surfa på en "Sidewalk Express"-dator =P Hihi, fast han ville inte surfa så länge, o det kostar 19 kr i timmen. Så han sket i det. Så kan det va'! Nu måste jag snart ta ut min tågbiljett. Ska springa o kolla vilken minut det var tågen gick, brb...

...10.32 var det. Om jag inte vill ta ett X2000, hade ju iofs varit roligare, men har ingen sån biljett. Så jag får ta o åka regionaltåg istället. Funkar helt okej för mig det med =) Gillar faktiskt att åka tåg. Eller aa, ia att sova på tåg. När jag går o lägger mig vissa kvällar vill jag bara ha ett tåg o sova på istället för i en säng =P hihi. Knäppt, jag vet. men tänk er att gå o lägga sig i en säng på ett tåg i full fart varje kväll o sova där hela natten. Sheat, så sjukt gött. Ngn gång ska jag nog allt ta tåget till Norge, ett sånt där med säng-vagn. Sheat, så gött! Oscar får allt ta o följa med mig, så man inte fryser. är ju sån väldig skillnad mot att sova med honom o sova själv. Sover jag själv så fryser jag i princip ihjäl. Mina fötter blir alltid kalla som isbitar =P Inte bra. Men när man sover med Oscar blir man över-varm istället. Jävla element han är =D Gött element, såklart =)

Nu logga min O-J in på msn för övrigt. Får ta o skriva hej =) Han följde förresten mig till bussen vid stationen innan, så gullig han är =) Min lilla ängel. han hade kunnat ligga kvar o sova o jag hade kunnat gå alldeles ensam o övergiven, men det slapp jag ;P Han svarar inte på msn. Jag vet varför =P Han håller på att avbilda ett par av mina skor i 3D, han är så grym på det. Jätteduktig, verkligen. Ska nog allt ta o publicera den bilden här sen, faktiskt. Så ni får se hur proffsig han är =)

Nu får jag allt ta o logga ut härifrån snart, o fixa hämta ut biljetten o så. Kissnödig är man med, får la gå på tåget ellerngt. är ju bara 10 minuter kvar nu. Men ha det så bra idag! Det ska jag ha =P

Puss o Kram -
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

klart ja ringer :D

2007-10-14 @ 11:35:14
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Cissi

Ska jag skryta lite om att min bror och hans kompisar som är grundare till Slaf =P Så ärre iaf! Amen shiiit Söder får fan komma te Gbg MÅNGA MÅNGA MÅÅÅÅÅÅNGA MER gånger!!!!!!!!!!! Autografer va de ju inga problem med =D Saknar han juuu!

2007-10-14 @ 18:18:51
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Hejsan Nicole, var inte igår ^^ .. Härligt att vara på stationen och blogga eller? .. Låter som du har full rulle .. Härligt att ha saker och ting planerat. .. Jag ska till gbg nu igen är det tänkt.. Funderar starkt på att se iaf man inte kan flytta dit dock blir det inte i själva centrum kostar för mkt , men finns typ lägenheter för 2500kr i gbg, kanske inte bästa området.. hmm aja får se :P .. Ha det toppen!

2007-10-14 @ 18:26:43
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Oscar

Jag skulle med vilja sova i en liggvagn på ett tåg nån gång =)
Låter skönt med tycker jag =)
Tyckte det var härligt att sova på Stena Line mellan sverige och tyskland, känna hur det gungar, och kunna se vågorna i fönstret.
Det var okej att sova på Viking Line mellan sverige och Finland med, men det fanns ju inget fönster där så det kändes ganska så instängt..

Och det e klart vi tar å lägger up skorna på bloggen när jag e klar med dem, hinner inte greja med dom så mkt då men, så mkt annat att göra. Och så håller jag på att lära mej några nya tekniker också, så det tar lite tid. Men är väldigt nöjd än så länge =)

2007-10-15 @ 12:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0