> Skåpskoj

Haha =D, har ni läst Martinas o Cissis bloggar? I Märta-Pärtans (Martinas) blogg : http://maertapaerta.webblogg.se kunde ni iaf läsa om att dom la in skolgrejerna i varandras skåp o grejja =P ...Idag hände det igen. Skåpskoj till maxx. Martina o Cissi hade lagt in Marions böcker i mitt skåp o skrivit en lapp =) Stod typ "Nämen hejsan! Har du några planer för helgen? Vi tänkte ta o hitta på något lattjo, o hoppas att du hänger på! Förresten så borde du skaffa lite nya pennor, hehehe. O så ligger Marions böcker här med, hihi =D" o så var det en bild på en ritad gubbe o en pil där det stod att det var Marion, hehe. Shit va jag skratta, det var kul =D

Men så i helgen så ska vi in till Götet, för Söder (Soeder) ska tydligen va i Nordstan o grejjer, så det blir nog grymt kul. Jag får väl ta på min min Söder-tröja då =P hehe. Kanske blir lite snabbtitt på julklappar med, vem vet =P Man får allt ta o komma igång i tid, så det blir riktigt ordentligt personligt. O börjar jag inte i tid så står jag säkert där den 23:e o måste köpa till massa supersnabbt o det blir inte bra alls. Så ute i ordentlig tid, säger jag!

Måste köpa presenter till Emma o Martina med. Emma fyller 25 den 19:e och Märta-Pärtan fyller 18 den 27:e =) Hjääälp, vad ska vi köpa till Emma? Fyller ju faktiskt 25 o jag har inte den minsta aning. Måste ha hjälp, skriv allt bra ni kommer på! Brainstorm ;P hehe.

För övrigt så hade vi skitkul på Praktiskt Marknadsföring C-lektionen med. Enis gick in på Ingos (läraren) kontor o satt o surfa på hans dator =P o han kollade som vanligt på massa om Zlatan. Haha, Ingo bara "Meeeen, du ska jobba, inte sitta o spana in den där bredkäftade jugoslaven!" Hahaha, Ingo är så rolig =D O sen så börja vi snacka om Zlatan o grejjer o Ingo sa att han kan ju knappt sitt eget hemspråk o sånt =P O Seada sa att "Haha, han är inte ens jugoslav, för han är så ful" =D Hahaha, shiiit. O så prata dom om hans mellannamn o sa att typ "Haha, Kaka betyder ju föfan bajs på jugoslaviska"... Min klass är alltbra knäpp ibland, men man har roligt =) Det är huvudsaken tycker jag. Kul att gå i 3:an alltså.

Dessutom så la jag märket till att en av våra vaktmästare här på skolan ser ut som Nordman =P Sjukt likt faktiskt. Var tvungen o kolla 2 ggr tillomed. Haha, tänkt om Nordman jobbat som vaktmästare på våran skola ^^ (Jag vet att gruppen Nordman består av två killar, emn jag syftar på han som är typ frontfiguren).

Nu sitter jag för övrigt i Infoteket med, har Historia A snart. Jobbigt, men ganska gött o bara skriva av vad läraren säger. Inte så komplicerat iaf. Träffade förresten Anna innan med =) Inte sett henne sen i somras. Ska in till Borås med henne imorrn o fixa piercingtid till henne =P Hehe.

Men nu måste jag gå så jag inte kommer försent till lektionen!
Ha det gött, puss o kram.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ja men vad busigt av dem Nicole :) .. Hahah roligt med sånt, men var inte som jag fick i mitt skåp någon gång hahah, de hade tryckt in en fisk :D hahah ja fy fan vad de stank , använde inte skåpet iofs men ändån.. Men åååh nämn inte gbg jag vill bara dit med då , nordstan is the shiet! .. Jo ut i god tid, jag ska ner dit i slutet eller i början av nästa månad har jag tänkt måste vara i den härliga andan av göteborg! 25 års present köp något hon kan ha nytta av, något av intresse för henne :)..
Ha de gottans Nicole (F) :)

2007-10-08 @ 13:31:01
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: MärtaPärta

Va konstigt det var att läsa mitt Namn allså Martina har blrjat o vänja mig vid att det står Märtan ;P Haha, skåpskoj det var ett bra ord det ska jag använda hädanefter :) Det var kul o se dig idag med, inte ofta man ser dig o Marion :) Puss <3

2007-10-08 @ 17:54:35
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Cissi

Haha, det är typ våran nya hobby, att trakassera skåp =P
Åååh, det ska bli så sjuuukt kul att se Söder, han är ju fan bäst!! Lyssnar på han nu =) Ja du, julklappar börja tänka på för typ 2 månader sen =P Göttans att du har en kul klass =) Önskar att jag oxå hade det! Till en som blir 25? Jösses... En stekpanna kanske? Haha eller par löständer?

2007-10-08 @ 18:55:59
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Oscar

Jag funderar fortfarande på vad vi ska köpa till Emma... Vet fortfarande inte =\

Förresten så verkar Pingu verkligen vara helskön =)

Puss

2007-10-08 @ 21:00:36
Postat av: Oscar

Förresten så är det väl ännu roligare att stänga in folk i skåp istället? =)
Inte för att jag har gjort det någon gång iofs.. Bara blivit instängd =P

2007-10-08 @ 21:02:12
Postat av: Monkey

jo läste det i derasd bloggar haha lol ^^
ja usha skolan ja...ha en bra helg ialfall..

2007-10-09 @ 14:16:11
URL: http://monkey.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0