> Nostalgi-tripp

Så mycket nostalgi det blev idag med då =P Allt på samma dag. Cissis blogg, åååh, den var så bra... Hade inte kunnat skriva det bättre själv, alltså. Hennes sköna nostalgi-inlägg: http://cissianen.webblogg.se/1191346851_old_times.html. Man saknar ju så mycket från "den gamla goda tiden".

Andra nostalgi-trippen man fick idag var när jag satt på tåget o läste "Kupé - SJs eget magasin", o såg att Bolibompa firar ju 20-årsjubileum i år =) Tänk när man satt som klistrad som liten framför TVn klockan kvart över 6 =P Nu är ju tiden ändrad till 6, men ändå. Massa nya programledare o sånt med, men en är kvar den 17 år tillbaka. Handär Johan =P Hehe, Johan o Pipen, ngn som känner igen? =) Jag gör iaf. Men visste ni att Bilibompa kom till för att ha som intro till Björnes Magasin från början? Det visste inte jag förrän jag läste det. Men tänk ändå, Bolibompa började 1987... Med andra år är t.o.m. Oscar äldre än Bolibompa, hehe =D Trodde jag faktiskt inte. Trodde "Bolibompa-bolibom-bom-paa" vart ännu äldre =)


Men iaf, den tredje nostalgi-upplevelsen jag fick var att Oscar hade tankat ner spelet "Myst" när jag kom hem =) Han trodde inte jag skulle veta vad det var, men jag minns efter skolan i mellanstadiet när jag o Anna-Sara satt o klura med det =P Jag har ju inte så bra tålamod, så jag tröttnade ju till och från, men hon gav sig inte. Vi skulle klara det! Minns inte om vi gjorde det, men ändå =P Gamla goa tider, det.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

nostalgi om nått:D

2007-10-03 @ 21:41:08
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Det är vad minnena är till för Nicole, att kunna gå tillbaka och titta vad man eller vi gjorde. Härligt med lite nostalgi "momentes" ..

2007-10-03 @ 22:18:10
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Anonym

Haha omg, det var länge sen man såg det Bolibompaintrot!! Draken var mkt sötare förr =P Åhh, jag satt alltid o kolla på bolibompa me Johan o Pipen... Det där spelet har jag nog hört talas om innan^^
Värst vad det inlägget var populärt hos dig, roligt att du tycker om det=)

2007-10-04 @ 15:01:23
Postat av: MärtaPärta

Ååå Bolibompa kolla alltid på det :) Ja Johan o pipen kommer jag ihåg. Var det inte han som samlade på nappar?

2007-10-04 @ 15:20:07
URL: http://maertapaerta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0