> Dagbok

Nu var det waaay too long ago sen jag uppdaterade här. Fan, att jag alltid ska vara så seg då. Skjuter upp det hela tiden o det blir bara mer o mer o berätta, som dagbok. Men nu ska jag allt ta o dra det som hänt den senaste tiden i stora drag.

Förra helgen (alltså förr-förra veckan) så var det movienight hos Märta-Pärta. Det var jag, Oscar, Cissi, Marion o såklart Märtan. Vi hade skitkul! Som alltid. Vi såg "Dum&Dummare", gammal skön klassier som Oscar faktiskt inte hade sett (oh my gosh, trodde jag alla hade), och så såg vi "Linas kvällsbok". Den var inte alls så bra som jag hade tänkt mig. Hade verkligen alldeles för höga förväntningar på den. Till sist såg vi på "Them", en skräckis som faktiskt var väldigt bra!

  

Denna helgen gjorde vi en hel del. Walti var här på fredagen så såg vi på film. Såg "World Trade Center", vilken verkligen berörde. Den var faktiskt väldigt, väldigt bra. Också såg vi "Rest Stop: Unseen", o shit... Den vart faktiskt riktigt jävla skön. En rysare från 2007. Riktigt rysig kan jag meddela, rekommenderar den gör jag också =) O sen på slutet såg vi en gammal go klassiker som jag inte sett på typ 2 år. "The Wash", med Snoop Dogg, Dr. Dre o Eminem m.fl. Förr i tiden såg jag ju den varje kväll innan jag skulle sova, eller aa, somnade framför den. Så det vart verkligen nostalgi-känsla när vi såg den, o musiken är grymt skön i den med. Fast Walti höll på o somna, hehe =P
  

På lördagen var det 65-årsfest. Morfar aka. Muminpappan fyllde =) Var kul, vi var där vid 2 ungefär. Sen så vart vi där halva kvällen. Bjöds på mat, tårta, godis o alkohol. Fast jag drack ingenting för jag skulle ju köra hem sen. O så körde vi hemmåt vid 7-tiden o drack lite för sen blev det utgång. Var Oktoberfesten på Stadt, men för lång kö för mig som är så otålig. Så vi drog in på bowlinghallen, men var tråkigt där tyckte jag. Så var vi på Olins, men var mest äldre där, tydligen. Så vart inte heller så kul. Jag ringde Jossan med mera, vilket var trevligt, var alltför längesen man träffade henne nu. Min goa kusin-vitamin. Och klantig som man är så söp jag ju bort körkortet med. När jag hade tagit upp mobilen ur fickan så hade det följt med, så jag vart i lite halv panik när vi skulle dra. Som tur var ringde Lidköpings-polisen på söndag-morgonen o undrade om jag saknade det =) Vilken jag absolut gjorde. Så det var av dit o hämtade det. Gött.

Blev en del filmer i detta inlägget så får väl ta o lägga det under kategorin film, då =P Förresten läste jag precis Cissis blogg, o det berörde verkligen... Saknar den gamla goda tiden supermycket. Men en sak är säker gumman, vi ska alltid hålla ihop. Du, jag, Martina och Marion <3 Ingenting kommer någonsin komma emellan oss.

Men men, nu blev det iaf en del skrivet =P Så nu har ni en hum om vad jag gjort den senaste tiden.
Ha det gött!

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Snart blirre barnakalas=) Guud, va kul de ska bli!
Ajjabajja Nicole, du måste hålla koll på körkortet, så som du har slitit för att få det!
Om jag kunde så skulle jag spola tillbaka tiden då vi gick i Högstadiet, damn vilka memories man har därifrån! Men som sagt, vi ska hålla ihop föralltid så fler minnen ska vi skapa =)
Förresten så tycker jag att du borde ta tummen ur röven och blogga lite oftare, jättenice att läsa ju!

2007-10-03 @ 20:26:20
URL: http://cissianen.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Ja här har det hänt lite ser man allt.. Jasså hade han inte sett den filmen !? hahah ja världen är liten, bra att ni såg den då för dum&dummare är ju så rolig! Ja men tappa körkortet Nicole då hehe, vad tur du har att polisen var så snäll emot dig då (A) .. Ha det toppen gumman.. kramar (F)

2007-10-04 @ 12:33:04
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: MärtaPärta

Dum&DUmmare är ju så bra haha den tröttnar jag aldrig på! :D Inget kan skilja oss åt! ;P <3

2007-10-04 @ 18:04:11
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Oscar

Ja, det var roliga filmer =)
Och kul filmkväll hos Martina.
Fast jag fattar inte riktigt vad som e så specielt med Dum Dummare.. okej film men inte så mkt mer tycker jag. aja =P

2007-10-04 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0