> 11 månader

Jag segar med mina uppdateringar av bloggen som vanligt.

I torsdags var jag i skolan hela dagen, mådde bajs, men pallade ut hela dagen ändå. Fick VG på Samhällsprovet, wihoow =) Kände mig duktig. I fredags mådde jag ännu sämre, så var sängliggande hela dagen =/ Grymt ont i magen o febrig, skitvarm o huvudvärk o skit =(

I lördags mådde jag bättre och jag o Oscar kunde fira vårat 11-månaders jubiléum. Tänk att vi har vart tsm i snart ett helt år, tiden går ju så fort... Skoj hade vi iaf =) Åt mat på en kinarestaurang, Canton, god mat var det. Fast vi bytte mat för jag tyckte O-J's var mycket godare o han tyckte min var godast. O så hällde han ut soya över halva bordet, hahaha =D Sen så beställde vi friterad banan med glass. Mumma! Oscar käka upp 2 tredjedelar o jag fick bara en, men ändå =P haha, åpen han är. Nämen jag vart faktiskt mätt. Han som inte ens tål banan egentligen. Fast han har ju svårt o hålla sig ifrån godsaker =P

Efter det drog vi till bowlinghallen, där det vart massa folk, hehe. Kanonstämning med såndär discobowling med bra musik o UV-ljus o sånt. Jag spöa ut Oscar totalt, haha =D Äääntligen ngt jag är bättre på än honom. Fick 170 på en serie fast jag var helt ur form. Har ju tränat bowling en gång i tiden, men nu var det typ 1,5 år sen jag överhuvudtaget höll i ett bowlingklot. Min tränare vart förresten bästa kvinnliga inom Europa just då =) Lite status. Saknar bowlingen faktiskt... Hade glömt hur kul det var o jag har ju faktiskt allt jag lärt mig i mig fortfarande.

I fredags hade vi förresten lite nostalgi-kväll med. Hade med laptopen i sängen så sökte på massa gamla TV-program o sånt man såg när man var liten. På Youtube. Såg bl.a. gamla julkalendrar som man nästan hade glömt av. Mina favoriter har ju nästan alltid varit Trolltider och Mysteriet på Greveholm. Men så kollade vi dom där klippen o Sunes jul är ju med roligt. O Jul i Kapernaum hade jag glömt, men shit, det är ju så bra... När jag såg det ville jag bara bli en liten unge igen, alltså... Klasses jul vart man ju med verkligen en liten skit när det gick. Men Jul i Kapernaum måste jag bara köpa på DVD alltså. Det kändes verkligen sådär magiskt som det gjorde när man var liten. Min drömålder har ju alltid varit 17-20 år när jag var liten, men nu är det nog 4-6 faktiskt. Tänk va underbart roligt allt var när man var så liten. Ojojoj, vill tillbaka.

Oscar o familjen, jag är ingenting utan er - ni är bästaste i hela världen! <3
Vännorna, ni betyder massa ska ni veta. Puss o Kram på alla.

"Nicolina" (Kallades jag som liten)...

Kommentarer
Postat av: alexandra

gulligt smeknamn :P

2007-10-07 @ 19:49:22
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: Oscar

Vad bra du är i skolan och på att bowla =P
Nostalgi är roltigt.. Har ju varit mycket för sånt det senaste året tycker jag.
Nicolina & Paucole =)
Kyss på dej älsklingen, är ingenting utan dej...

2007-10-07 @ 19:53:09
Postat av: Amanda

Oo, jag har både mysteriet på greveholm och juk i kapernakum eller va den hette hahha ;) kanon bra ! ÄLSKAR DIG <3

2007-10-07 @ 20:14:48
Postat av: Monkey

grattis till vg ;) stolt över dig ^^

2007-10-07 @ 20:35:10
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Asch, ingen fara iaf du är lite seg, blir bara sååå mycket att läsa sen när du väl får "kicken" för att skriva Nicole ^^.. Grattis till VG aldrig fel med bra betyg, jag fick också VG i mitt dock lovade gubben mig MVG men men hehe.. Ja tiden flyger verkligen, grattis återigen till 11 månader.. Ja men låter som ni hade det riktigt myspys.. Fortsätt så "Nicolina" ;)

2007-10-07 @ 21:48:40
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: MärtaPärta

Grattis i efterskott :) O grattis till dig på samhällsprovet :) Keligt o va sjuk :( Hoppas du mår bättre :)

2007-10-08 @ 07:52:31
URL: http://maertapaerta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0