> Utmanad igen

Tio sakar om mig:
1. Är du singel? Nope, upptagen =P
2. Är du lycklig? Yes.
3. Är du uttråkad? Nepps, skriver med Erika nu, så =)
4. Är du ledsen? Nä.
5. Är du italienare? Ehm, nej.
6. Är du gravid? Nej.
7. Är du full? Nupps, helt nykter.
8. Är du en cooling? Alltid, haha ;P
9. Är du från Irland? Ääh, nej.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nepps.

Åtta saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det tror jag allt.
2. Har du nånsin blivit sårad? Jo, har väl vi alla ngn gång?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Yes.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Jao.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Japps, senast nyss =P
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hemlig, hur ska jag kunna veta det... Maybe.

10 saker två alternativ:
1. Kärlek eller lust? Kärlek.
2. Hår eller ögon? Ögon. 
3. Katter eller hundar? Katter, fast tycker om små sötiga hundar.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner, tror jag.
5. TV eller Internet? Internet.
6. Coca-cola eller Pepsi? Spelar inte så hemskt stor roll för mig =P
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på tillfället.
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Dag ibland, natt ibland.
10. MSN eller mobil? Mobil med msn i? ;P

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Minns jag inte, men jo, det tror jag.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Det vet jag inte. Beror på hur man menar. Har jag kanske ngn gång.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men vill göra!
5. Ljugit för någon du tycker om? Det kanske jag har. Möjligt.
6. Ätit en hel tårta? Nej, hihi.
7. Gjort bort dig offentligt? Jag skäms faktiskt inte ofta över mig själv, men kanske ngn gång ja.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Kan jag inte svara på.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Inte dog, men flyttade.
10. Velat försvinna? Jaopp.

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Hm... Minns inte nu baraför det. Men snart blir det Erika =P
2. Telefonsamtalet du fick? Pappsen
3. Personen du va med? Min älskling är jag med nu =)
4. Roligaste grejen som hänt? Träffade Amanda, Syrran, Tilda o Tompa idag för Sis fyller år =)
5. Personen du sms:ade? Amanda
6. Du va i en bil med? Oscar och Maxxi, vi åkte hem från syrrans födelsedagskalas =P
7. Gick på bio med? Erika =) Vi såg Stardust i Skövde i fredags förra veckan. Skiiitbra!
8. Var och shoppade med? Oscar idag i Borås.
9. Du kysste? Min O-J!
10. Du skrev till på myspace? Jag har inte myspace, så ingen.
11. Du kommenterade? Skrev en kommentar i Monkeys blogg att hon ska ta o uppdatera ;P
12. Du kramade? Älskling.

Då vart man utmanad igen på Alexandras blogg och nu utmanar jag alla som har lust att bli utmanade!

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Oscar

Intressant..

Men "Kan jag inte svara på."?

2007-11-12 @ 17:07:20
Postat av: Anne

Jag gjorde utmaningen =P

2007-11-12 @ 19:29:28
URL: http://mumintrollet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0